توزیع 5000 بسته حمایتی در سومین مرحله رزمایش کمک مومنانه یزد
کد خبر: 3901643
تاریخ انتشار : ۰۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۱

توزیع 5000 بسته حمایتی در سومین مرحله رزمایش کمک مومنانه یزد

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد از توریع 5 هزار بسته حمایتی و معیشتی در سومین مرحله رزمایش کمک مومنانه استان یزد بین نیازمندان و خانواده‌های آسیب دیده ناشی از شیوع کرونا خبر داد.

آغاز مرحله سوم رزمایش کمک مومنانه در یزد / توزیع 5000 بسته معیشتیبه گزارش ایکنا از یزد، سرهنگ رضا پورشمسی، فرمانده سپاه الغدیر استان یزد 7 خردادماه در مراسم آغاز سومین مرحله رزمایش کمک مومنانه در محل حسینیه ثارالله اظهار کرد: از ابتدای همه گیر شدن ویروس منحوس کرونا مجموعه پاسداران و نیروهای بسیجی سپاه الغدیر همزمان با دیگر نهادهای اجرایی، در راستای مصوبات ستاد استانی مقابله با شیوع کرونا فعالیت کمک رسانی خود را در سطح شهرستان‌های مختلف استان یزد آغار کردند.

وی افزود: در استان یزد با همت همکاران در بسیج سازندگی و در قالب گروه‌های جهادی، 36 هزار خانواده نیازمند و آسیب‌دیده از کرونا شناسایی شدند و عزم بر این شد تا با همت مردم و خیران جهت کمک به این عزیزان اقدام شود.

پورشمسی با اشاره به توزیع 5 هزار بسته حمایتی در سومین مرحله رزمایش کمک مومنانه استان یزد گفت: در مرحله نخست این رزمایش در استان یزد 13 هزار و 850 بسته و مرحله دوم 16 هزار بسته بین خانواده آسیب دیده ناشی از شیوع کرونا توزیع شده است.

فرمانده سپاه الغدیر یزد بیان کرد: همچنین 110 سری جهیزیه برای آغاز زندگی، به نام 110 سردار شهید استان یزد، آماده شده تا توزیع شود.

پورشمسی با بیان اینکه در تهیه این جهیزیه‌ها به طور کامل از کالاهای ایرانی استفاده شده است، عنوان کرد: طبق برنامه قرار است تا پایان سال در چندین مرحله، بین نوعروسان جهیزیه توزیع شود.

احمد ترحمی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری یزد نیز در این مراسم با اشاره به اینکه یزد یکی از استان‌های پیشتاز در مدیریت و کنترل بیماری کرونا بود اظهار کرد: خوشبختانه با توجه به تعامل و همکاری خوبی که از سوی ادارات، اصناف و نهادهای مختلف بود شاهد کاهش کرونا در سطح استان هستیم.

ترحمی اضافه کرد: در حال حاضر، میزان تعداد بیماران کرونایی بستری در بیمارستان‌های استان به زیر 100 نفر رسیده و در روزهای اخیر فوتی بر اثر کرونا نداریم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری یزد بیان کرد: در حال حاضر تعداد تست مثبت کرونا در استان روزانه به یک یا دو نفر رسیده این در حالی است که زمانی ما 117 مورد تست مثبت کرونا داشتیم.

انتهای پیام
captcha