فرهنگسرای مشاهیر در یزد احداث می‌شود
کد خبر: 3901757
تاریخ انتشار : ۰۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۶

فرهنگسرای مشاهیر در یزد احداث می‌شود

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد گفت: امسال احداث فرهنگسرای مشاهیر جوی هرهر در شهر یزد در دستور کار این سازمان قرار دارد.

فرهنگسرای مشاهیر در یزد احداث می‌شودبه گزارش ایکنا از یزد، عباس ملازینلی، رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد، روز گذشته، 8 خرداد ماه در بازدید سیدمحمد رستگاری، فرماندار شهرستان یزد از این سازمان اظهار کرد: فعالیت در این سازمان که وظیفه متناظر با 24 اداره کل استان را دارد بسیار خطیر و حساب شده باید انجام شود و این سازمان در شهر یزد کمبود فعالیت برخی از نهادها و ارگان‌هایی را تامین کرده و به مردم خدمت رسانی می‌کند.

ملازینلی افزود: متأسفانه عدم مدیریت واحد شهری و فعالیت‌های موازی باعث شده بخشی از این فعالیت‌ها آن گونه که باید مؤثر نباشد و اگر مدیریت واحد شهری توسط شهرداری‌ها اجرایی شود قطعا به سمت توسعه شهری و رفاه اجتماعی حرکت خواهیم کرد و این فعالیت‌ها شکوفا می‌شود.

وی ادامه داد: با توجه به رویکرد حمایتی شهرداری و شورای شهر از سال ۹۶ این سازمان بیشتر مورد توجه قرار گرفت و بودجه چند برابر شد، البته عمده بودجه زیرساختی و عمرانی است.

ملازینلی افزود: فعالیت‌های زیربنایی و تامین زیرساخت‌ها از عمده برنامه‌های این سازمان است و متاسفانه شهر یزد در زمینه زیرساخت‌های فرهنگی، اجتماعی و ورزشی بسیار فقیر است و امیدواریم اجرای این پروژه‌ها که بخش زیادی از آن در سال جاری به بهره برداری می‌رسید بخشی از این کمبودها را رفع کند.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد بیان کرد: برای اولین بار سیستم فرآیند محور در این سازمان اجرایی شد و فرم‌های ایزو تکمیل شده و در سال جاری نیز برنامه ای که تماما توسط کارشناسان این سامان در نرم افزاری تهیه شده همه پروژه‌ها با مشخصات و هزینه انجام شده به روز رصد و پیگیری می شود و با برنامه فعالیت‌ها ادامه خواهد داشت.

ملازینلی گفت: در شهر جهانی یزد با توجه به اینکه تنها شهر ایران هستیم که عضو انجمن شهرهای میراث جهانی هستیم متاسفانه سالن تماشاخانه و گالری در خور شان وجود ندارد و لذا ساخت سالنی فاخر در سه طبقه در منطقه مهرآوران و همچنین ساخت گالری و ایجاد خانه شعر و ادب در محله شیخداد، احداث فرهنگسرای مشاهیر جوی هرهر، اجرای طرح هر منطقه یک مسجد و زیباسازی نما و محیط بیرون 10 مسجد در سال جاری، احداث فرهنگسرای اجتماعی منطقه چهار در آزادشهر، احداث و تکمیل زمین ورزشی در محله چهارمنار، ساخت ایستگاه‌های متحرک پنجشنبه‌های فیروزه ای، مرمت و بهسازی ساختمان فرهنگسرای شهرداری بعد از 45 سال ساخت و بهره برداری از آن در شهریورماه سال جاری، بخشی از پروژه‌های سال جاری خواهد بود.

انتهای پیام
captcha