انتشار «کتابت و علامت‌گذاری روشی جدید در آموزش روخوانی و روان‌خوانی»
کد خبر: 3901872
تاریخ انتشار : ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۹

انتشار «کتابت و علامت‌گذاری روشی جدید در آموزش روخوانی و روان‌خوانی»

کتاب «کتابت و علامت‌گذاری روشی جدید در آموزش روخوانی و روان‌خوانی» به همت حجت‌الاسلام سیدمحمدمهدی طباطبایی، مؤسس و مدیر جامعةالقرآن الکریم تألیف شد.

به گزارش ایکنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت جامعةالقرآن الکریم و اهل‌البیت(ع)، کتاب «کتابت و علامت‌گذاری روشی جدید در آموزش روخوانی و روان‌خوانی» به همت حجت‌الاسلام سیدمحمدمهدی طباطبایی، مؤسس و مدیر جامعةالقرآن الکریم با هدف آموزش روخوانی و روان‌خوانی قرآن کریم به نوجوانان در دو جلد تألیف شده که فعلاً در جلد اول به چاپ می‌رسد.

طباطبایی اضافه کرد: حروف و علامت‌گذاری با روش منحصر به فردی در این کتاب، آموزش داده می‌شود و قرآن‌آموزان با نوشتن حروف و کلمات، سرعت یادگیری روخوانی آنان افزایش می‌یابد.

وی افزود: محور آموزش در این کتاب، سوره مبارکه یاسین است و هر مبحث با علامت‌گذاری یک یا دو صفحه از این سوره انجام شده و در نهایت همه سوره یاسین علامت‌گذاری می‌شود و نوجوان همزمان با آموزش علامت‌گذاری، حافظ سوره یس می‌شود.

مؤلف کتاب «کتابت و علامت‌گذاری روشی جدید در آموزش روخوانی و روان‌خوانی» بیان کرد: این کتاب با بهره‌گیری از اسلوبی جدید و منحصر به فرد به مانند کتاب روش اشاره در مقطع خردسالان نوشته شده است که آن هم به نوبه خود دارای روش جدید آموزشی بود.

وی تاکید کرد: با رفع موضوع ویروس کرونا در کشور، در تلاشیم تا اقدام به برگزاری کلاس‌های تربیت مربی ویژه آموزش این کتاب در شعب و مدارس جامعةالقرآن در سراسر کشور داشته باشیم.

این کتاب از سوی انتشارات مؤسسه جامعةالقرآن الکریم و اهل‌البیت(ع) در اختیار علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام
captcha