فراخوان ثبت نام چهارمین دوره «تربیت مربی نماز»
کد خبر: 3901919
تاریخ انتشار : ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۸
از سوی جامعة‌الزهرا(س) اعلام شد؛

فراخوان ثبت نام چهارمین دوره «تربیت مربی نماز»

معاون فرهنگی ــ تبلیغی جامعة‌الزهرا(س) از آغاز ثبت نام چهارمین دوره «تربیت مربی نماز» از امروز خبر داد.

به گزارش خبرنگار افتخاری ایکنا، حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسن برزو، معاون فرهنگی ــ تبلیغی جامعة‌الزهرا(س)، 10 خردادماه بیان کرد: ثبت نام چهارمین دوره تربیت مربی نماز از امروز آغاز می‌شود و داوطلبان می‌توانند تا 31 خردادماه جهت ثبت نام اقدام کنند.

وی با بیان اینکه ثبت نام از طریق تماس با شماره ۰۲۵۳۲۱۱۲۴۳۷ و ارسال پیامک امکان‌پذیر است، گفت: کلاس‌های این دوره در دو ترم و روزهای یکشنبه و دوشنبه، ساعت ۸ تا ۱۲ از ۲۳ شهریور آغاز خواهد شد.

معاون فرهنگی ــ تبلیغی جامعة‌الزهرا(س) با اشاره به مزایای دوره تربیت مربی معارف نماز، اظهار کرد: افرادی که این دوره را با موفقیت بگذرانند، گواهینامه مشترک از سوی مرکز تخصصی نماز تحت نظارت حجت‌الاسلام‌والمسلمین قرائتی و جامعة‌الزهرا(س) دریافت می‌کنند. همچنین بعد از گذراندن مراحل ارزیابی در پایان دوره به عنوان مربی نماز به مراکز متقاضی معرفی می‌شوند.

وی ادامه داد: تسلط بر مباحث تخصصی نماز و بهره‌مندی از تسهیلات جهت فارغ‌التحصیلان مانند فعال‌سازی کد مرکز خدمات، کتابخانه و سایر امکانات جامعة‌الزهرا(س) از دیگر مزایای شرکت در این دوره است.

حجت‌الاسلام‌ برزو یادآور شد: تاکنون سه دوره تربیت مربی نماز با حضور بیش از ۲۰۰ نفر از مبلغان و فارغ‌التحصیلان جامعة‌الزهرا(س) به همت اداره دانش‌آموختگان از سال  ۹۶ آغاز و با موفقیت به پایان رسیده است.

مریم بشیری
انتهای پیام
captcha