هشتم شوال لکه ننگی بر پیشانی وهابیت خواهد ماند
کد خبر: 3901949
تاریخ انتشار : ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۵

هشتم شوال لکه ننگی بر پیشانی وهابیت خواهد ماند

هشتم شوال یکی از تلخ‌ترین روز‌های شیعیان و مسلمانان جهان است و این عمل غیرانسانی و حرکت وحشیانه نشان از باطل بودن فرقه وهابیت است و این عمل پلید برای همیشه تاریخ لکه ننگی بر پیشانی وهابیت خواهد ماند.

هشتم شوال لکه ننگی بر پیشانی وهابیت خواهد ماندبه گزارش ایکنا از مازندران، حجت‌الاسلام ناصر شکریان امیری، مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران  امروز دهم خردادماه در جمع خبرنگاران به مناسبت فرارسیدن هشتم شوال سالروز تخریب قبرستان بقیع ضمن بیان مظلومیت شیعیان در طول تاریخ اسلام، اظهار کرد: تخریب ظالمانه قبرستان بقیع و قبور ائمه(ع) به دستور وهابیت صورت گرفت و این اوج مظلومیت شیعیان است و این لکه ننگ در تاریخ وهابیت ثبت است و قطعا این گونه رفتار‌ها خللی در اراده و ارادت مسلمانان به ویژه شیعیان جهان نسبت به مقدسات و اهل بیت (ع) ایجاد نخواهد کرد.
وی با اشاره به مظلومیت اهل بیت(ع) در طول سالیان عمر با برکتشان، افزود: بقیع پیشینه تاریخی دارد و اولین مزاری است که به دستور نبی مکرم اسلام حضرت محمد مصطفی(ص) و توسط مسلمانان بنا شد و این گونه هتک حرمت‌ها و دشمنی‌ها نمی‌تواند نسبت به تاریخ اسلام و وقایع تاریخی آن کوچکترین خدشه‌ای وارد کند.
عضو شورای فرهنگ عمومی مازندران تصریح کرد: هشتم شوال یکی از تلخ‌ترین روز‌های شیعیان و مسلمانان جهان است و این عمل غیرانسانی و حرکت وحشیانه نشان از باطل بودن فرقه وهابیت است و این عمل پلید برای همیشه تاریخ لکه ننگی بر پیشانی وهابیت خواهد ماند.

وی ضمن محکوم کردن این عمل وحشیانه از فرقه ضاله وهابیت در تخریب قبور ائمه، تاکید کرد: اقدام وحشیانه این فرقه ضاله نشان از خوی فتنه‌گری این گروه خیانتکار است و این عمل در صدد تخریب چهره شیعیان و برنامه‌ریزی در راستای نابودی اسلام صورت گرفت.

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران قبور مطهر اهل بیت(ع) را خط قرمز مسلمانان و شیعیان جهان دانست و اظهار کرد: محبت و ارادت به اهل‌بیت(ع) در مسلمانان و شیعیان جهان هر روز پررنگ‌تر و بیشتر خواهد شد که نمونه آن را در دفاع از حریم اهل بیت(ع) در قائله سوریه و عراق توسط مدافعان حرم می‌توان به وضوح دید.
استاد حوزه‌های علمیه و دانشگاه‌های مازندران با اشاره به افراطی‌گری و انحرافات این فرقه ضاله، بیان کرد: این دشمنی‌ها و کینه توزی‌ها نشان از انحرافات فکری این فرقه ضاله است که پشت این دشمنی‌ها می‌توان دست استکبار خبیث به ویژه کشور استعمارگر انگلیس را دید، اما قطعا این برنامه‌ریزی‌ها با شکست مواجه خواهد شد و وحدت و برادری بین مسلمان اعم از شیعی و سنی بیشتر خواهد شد و امروز برخی کشور‌های مسلمان از این نقشه شوم به خوبی آگاه هستند.

انتهای پیام
captcha