برگزاری دوره پنجم مسابقه «نفس‌های طلایی» رادیو قرآن
کد خبر: 3902157
تاریخ انتشار : ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۶

برگزاری دوره پنجم مسابقه «نفس‌های طلایی» رادیو قرآن

دوره پنجم مسابقه «نفس‌های طلایی» شبکه رادیویی قرآن در حال برگزاری است.

به گزارش ایکنا، فراخوان دوره پنجم مسابقه نفس‌های طلایی شبکه رادیویی قرآن، که گروه تلاوت این شبکه رادیویی آن را برگزار می‌کند، منتشر شده و هم‌اکنون نیز در حال برگزاری است.

همچنین، پنجمین دوره این مسابقه از اول خردادماه با هدف گسترش فرهنگ تلاوت در جامعه برگزار شده که در آن دو بخش کوتاه از دو تلاوت قاریان مشهور جهان اسلام پخش می‌شود.

دوره پنجم مسابقه نفس‌های طلایی در دو سبک استاد مصطفی اسماعیل و متولی عبدالعال در حال برگزاری است و علاقه‌مندان تا پایان خردادماه فرصت دارند که تلاوت‌های خود را از طریق وب‌سایت شبکه رادیویی قرآن ارسال کنند.

در این مسابقه هریک از قاریان و علاقه‌مندان می‌توانند هر دو تلاوت معرفی شده را انتخاب و به بهترین و نزدیکترین شیوه اجرا و از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی شبکه رادیویی قرآن و کانال سروش ارسال کنند.

در پایان هر مسابقه نیز شش هدیه یک میلیون تومانی به شش نفر تعلق خواهد گرفت که از این تعداد یک هدیه به قید قرعه از میان تمامی شرکت‌کنندگان انتخاب خواهد شد. همچنین، داوری شرکت‌کنندگان نیز پس از ارسال آثار انجام می‌شود که متناسب با میزان شرکت‌کنندگان، تعداد هدایا نیز توزیع خواهد شد.

همچنین، علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر در این زمینه می‌توانند به صفحه اصلی پایگاه اطلاع‌رسانی شبکه رادیویی قرآن به نشانی radioquran.ir مراجعه کنند.

یادآور می‌شود، مسابقه «نفس‌های طلایی» در قالب میان‌برنامه هر روز در فواصل برنامه‌های مختلف شبکه رادیویی قرآن به سمع شنوندگان و علاقه‌مندان به ساحت مقدس قرآن می‌رسد.

برگزاری دوره پنجم مسابقه «نفس‌های طلایی» رادیو قرآن

انتهای پیام
captcha