ششمین دوره مسابقه «نفس‌های طلایی» برگزار می‌شود
کد خبر: 3906777
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۴ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۸

ششمین دوره مسابقه «نفس‌های طلایی» برگزار می‌شود

ششمین دوره مسابقه «نفس‌های طلایی» به همت شبکه رادیویی قرآن برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا، فراخوان دوره ششم مسابقه نفس‌های طلایی از سوی گروه تلاوت شبکه رادیویی قرآن منتشر شد.

همچنین، ششمین دوره این مسابقه با هدف گسترش فرهنگ تلاوت در جامعه برگزار شده که در آن دو بخش کوتاه از دو تلاوت قاریان مشهور جهان اسلام پخش می‌شود.

دوره ششم مسابقه نفس‌های طلایی در دو سبک مرحوم استاد عبدالباسط محمد عبدالصمد و مرحوم استاد راغب مصطفی غلوش در حال برگزاری است و علاقه‌مندان تا پایان تیرماه فرصت دارند تا تلاوت‌های خود را از طریق وب‌سایت شبکه رادیویی قرآن ارسال کنند.

در این مسابقه هر یک از قاریان و علاقه‌مندان می‌توانند هر دو تلاوت معرفی شده را انتخاب و به بهترین و نزدیک‌ترین شیوه اجرا و از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی شبکه رادیویی قرآن و کانال سروش ارسال کنند.

در پایان هر مسابقه نیز شش هدیه یک میلیون تومانی به شش نفر تعلق خواهد گرفت که از این تعداد یک هدیه به قید قرعه از میان تمامی شرکت‌کنندگان انتخاب می‌شود. همچنین، داوری شرکت‌کنندگان نیز پس از ارسال آثار انجام می‌شود که متناسب با میزان شرکت‌کنندگان، تعداد هدایا نیز توزیع خواهد شد.

همچنین، علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند به صفحه اصلی پایگاه اطلاع‌رسانی شبکه رادیویی قرآن به نشانی radioquran.ir مراجعه کنند.

یادآور می‌شود، مسابقه «نفس‌های طلایی» در قالب میان‌برنامه هر روز در فواصل برنامه‌های مختلف شبکه رادیویی قرآن منتشر می‌شود.

انتهای پیام
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
زهرا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۹/۰۴/۰۵ - ۱۳:۳۰
0
0
سلام ببخشید در این مسابقه فقط اقایان می توانند شرکت کنند ایا خانم ها هم می توانند شرکت کنند
captcha