تحریم و کرونا تأثیری در خدمت به مردم ندارد
کد خبر: 3902199
تاریخ انتشار : ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۵

تحریم و کرونا تأثیری در خدمت به مردم ندارد

شهردار تبریز با بیان اینکه محدودیت، تحریم، مشکلات اقتصادی و حتی کرونا نمی‌تواند باعث شود تا میزان خدمت‌رسانی به مردم کاهش یابد، گفت: با تلاش کارکنان شهرداری، امسال در تمام حوزه‌ها، طرح‌های ویژه‌ای به بهره‌برداری می‌رسد.

تحریم و کرونا تاثیری در خدمت به مردم نداردبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، ایرج شهین باهر، شهردار تبریز، روز گذشته، 11 خردادماه در مراسم افتتاح 10 طرح عمرانی شهرداری منطقه 4 تبریز گفت: محدودیت، تحریم، مشکلات اقتصادی و حتی کرونا نمی‌تواند باعث شود تا میزان خدمت‌رسانی به مردم کاهش یابد و با تلاش کارکنان و مدیران شهرداری، امسال در تمام حوزه‌ها از جمله فضای سبز و عمرانی، طرح‌های ویژه‌ای به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی با بیان اینکه سال ۹۹، سال شکوفایی این شهر نام‌گذاری شده است، افزود: طرح‌های منطقه ۴ بر اساس برنامه‌های کلی مدیریت شهری و برای تقویت زیرساخت‌های شهری این منطقه به بهره‌برداری رسید.

شهین باهر، با بیان اینکه اغلب این طرح‌ها در حوزه مسیرگشایی، پارک و ساماندهی معابر است، افزود: اجرای این طرح‌ها در این منطقه موجب ایجاد ارزش افزوده و نوسازی بافت فرسوده شده و در نتیجه آن‌ها رفاه مردم تأمین می‌شود.

شهردار تبریز، اعتبار صرف شده برای اجرای این پروژه‌ها را حدود ۴۴ میلیارد تومان اعلام و اظهار کرد: تلاش می‌شود طرح‌های دیگری طبق برنامه‌ریزی‌هایی که در بودجه سال ۹۹ شورای اسلامی تبریز برای توسعه مناطق کم‌برخوردار شهر مصوب شده، اجرا شود.

وی مسیرگشایی خیابان شهید خلیلی با اعتباری بیش از ۱۶ میلیارد تومان، ساماندهی مهرانه رود، آسفالت‌ریزی اساسی معابر منطقه ۴، اجرای کانال‌های هدایت آب‌های سطحی برای جلوگیری از سیلاب در راستای برنامه‌های زیرساختی و پیاده‌روسازی و احیای جداره‌های بافت تاریخی تبریز را از جمله طرح‌های مورد بهره‌برداری اعلام کرد.

شهین باهر، با بیان اینکه امروز همچنین پارک‌های محله‌ای صنوبر و رز، بهسازی و آماده‌سازی تعدادی از قطعات مسکونی شهیدان ذاکر و ۲ باب سرویس بهداشتی مورد نیاز به بهره‌برداری رسیدند، گفت: این افتتاح‌ها به‌صورت مستمر و به ترتیب در سایر مناطق شهرداری تبریز نیز انجام خواهد شد.

انتهای پیام
captcha