وحدت نمایندگان، تکیه‌گاه مناسبی برای پیشبرد برنامه‌ها و طرح‌های سمنان است
کد خبر: 3902203
تاریخ انتشار : ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۰

وحدت نمایندگان، تکیه‌گاه مناسبی برای پیشبرد برنامه‌ها و طرح‌های سمنان است

نماینده ولی فقیه در استان با بیان اینکه وحدت تکیه‌گاه مناسبی برای پیشبرد برنامه‌ها و طرح‌های استان است گفت: وحدت نمایندگان استان در مجلس بسیار مهم است و سبب رشد استان می‌شود.

وحدت نمایندگان، تکیه‌گاه مناسبی برای پیشبرد برنامه‌ها و طرح‌های سمنان است

به گزارش ایکنا از سمنان،به نقل از دفتر امام جمعه، آیت‌الله سیدمحمد شاهچراغی، نماینده ولی فقیه در استان، امروز 11 خرداد در دیدار با نمایندگان هر چهار حوزه انتخابیه استان در مجلس یازدهم، بر لزوم توجه همیشگی به وحدت در میان نمایندگان این استان تاکید کرد و گفت: انسجام خوبی که هم‌اکنون بین نمایندگان استان سمنان دیده می‌شود، باید همچنان و تا روز آخر فعالیت مجلس یازدهم ادامه یابد.

وی با بیان اینکه وحدت تکیه‌گاه مناسبی برای پیشبرد برنامه‌ها و طرح‌های استان سمنان است متذکر شد: وحدت نمایندگان استان در مجلس بسیار مهم است و موجب رشد استان می‌شود.

امام جمعه سمنان ادامه داد: ائمه جمعه، محل مراجعه مردم هستند و نمایندگان نیز وظیفه دارند مشکلات مردمی را پیگیری کنند و این امر، تعامل هر چه بیشتر ائمه جمعه و نمایندگان مجلس را ضروری می‌سازد.

شاهچراغی با اشاره به اینکه نمایندگان مردم استان در مجلس باید رافع مشکلات مردم و ارائه‌دهنده طرح‌ها و برنامه‌های خوبی برای رشد و توسعه هر چه بیشتر کشور و استان باشند یادآور شد: توصیه می‌شود تا رؤسای دفتری را برای خود انتخاب کنند که خوش‌رفتار، دارای حسن اخلاق و رفتار نیکو با مردم باشند.

نماینده ولی‌فقیه در استان با قدردانی از تلاش‌های صورت‌گرفته برای ایجاد وحدت در مجلس شورای اسلامی و دوری از تشتت‌های بی‌سرانجام اظهار کرد: این رویه که نهایت آن، خدمت بی‌منت به مردم و رفع گرفتاری‌های امروز است، باید حفظ شود.

انتهای پیام
captcha