مراسم‌ سالگرد ارتحال امام(ره) با رعایت پُروتکل‌های بهداشتی برگزار شود
کد خبر: 3902297
تاریخ انتشار : ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۳

مراسم‌ سالگرد ارتحال امام(ره) با رعایت پُروتکل‌های بهداشتی برگزار شود

نماینده ولی‎فقیه در لرستان با بیان این‌که یاد امام خمینی(ره) برای توجه به نقشه راهی است که ایشان ترسیم کرد تا ما بدانیم چگونه باید عمل کنیم، گفت: در برگزاری مراسم گرامیداشت سالروز ارتحال امام از تجربه شب‌های قدر استفاده کنیم و مراسم با رعایت پُروتکل‌های بهداشتی برگزار شود.

مراسم‌ سالگرد ارتحال امام(ره) با رعایت پُروتکل‌های بهداشتی برگزار شودبه گزارش ایکنا از لرستان، در آستانه فرا رسیدن سالگرد ارتحال امام خمینی(ره)، دیروز، 11 خردادماه نشستی با موضوع هماهنگی مراسم سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام(ره) و قیام خونین ۱۵ خرداد و همچنین بازگشایی مساجد در سطح استان لرستان به ریاست نماینده ولی‎فقیه در لرستان و با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی در دفتر امام جمعه خرم‎آباد برگزار شد.

در این نشست، حجت‌الاسلام والمسلمین سیداحمدرضا شاهرخی، نماینده ولی‎فقیه در استان امام جمعه خرم‌آباد اظهار کرد: بزرگداشت یاد و خاطره امام خمینی(ره) یک وظیفه شرعی برای همه ما است و ما هر ساله نیاز است که خود را با آن میزان بسنجیم که در نقشه راه و مسیری که امام راحل ترسیم کردند کجای این مسیر قرار داریم.

وی با بیان این‌که امام خمینی(ره) سه محور عقلانیت، معنویت و عدالت پایه‌گذاری کردند، افزود: در بحث محور عدالت رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز فرمودند: ما عقب‌ماندگی‌هایی در این حوزه داریم.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان توجه به عدالت در خدمت به مردم را ضروری برشمرد و با بیان این‌که در رسیدگی به مناطقی که تحت‌نظر مدیریت ما هستند باید نقاط مدنظر امام خمینی(ره) را ببینیم، اضافه کرد: محرومان، پابرهنگان، کلمات و موضوعاتی بود که امام خمینی(ره) به آن توجه داشت و لذا ما نیز باید به این موضوعات توجه کنیم.

شاهرخی بر ضرورت گرامیداشت سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) تأکید کرد و گفت: امام نیاز ندارد که ما دور هم جمع شده و از او یاد کنیم، بلکه یاد امام خمینی برای توجه به نقشه راهی است که ایشان ترسیم کرد تا ما بدانیم چگونه باید عمل کنیم.

وی بیان کرد: در خصوص مراسم گرامیداشت سالروز ارتحال امام خمینی می‌شود از تجربه شب‌های قدر استفاده کرد و مراسم‌ را با رعایت پُروتکل‌های بهداشتی برگزار کرد.

انتهای پیام
captcha