آغاز دوره‌های حضوری مؤسسه مائده‌های آسمانی مرودشت
کد خبر: 3902463
تاریخ انتشار : ۱۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۰

آغاز دوره‌های حضوری مؤسسه مائده‌های آسمانی مرودشت

دوره‌های حضوری مؤسسه مائده‌های آسمانی مرودشت با رعایت پروتکل‌های بهداشتی آغاز شد.

چهارشنبه///////آغاز دوره‌های حضوری مؤسسه مائده‌های آسمانی مرودشت

محمدعلی کشاورزی، مدیر مؤسسه مائده‌های آسمانی مرودشت فارس در گفت‌وگو با ایکنا با اشاره به فعالیت‌های این مؤسسه در ایام کرونایی و تعطیلی مراکز آموزشی، اظهار کرد: فعالیت‌های مؤسسه نیز به مانند سایر تشکل‌های قرآنی و یا مراکز آموزشی با بهره‌مندی از فضای مجازی انجام گرفت، چنانکه مربی هر کلاس با قرآن‌ آموزان از طریق گروهی که در پیام‌رسان واتس‌آپ ایجاد کرده، مرتبط بودند.

وی ادامه داد: پس از تصمیم ستاد ملی کرونا مبنی بر از سرگیری فعالیت‌ها اما همراه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری‌های اجتماعی، کلاس‌های مؤسسه پس از ضد عفونی و با رعایت اصول بهداشتی و استفاده از ماسک آغاز شد.

کشاورزی با اشاره به اینکه طی ترم بهار 20 قرآن‌ آموزان در مؤسسه ثبت‌نام کرده بود، اضافه کرد: کلاس‌ها با حضور نیمی از قرآن‌ آموزان به صورت یک روز در میان تشکیل می‌شود.

وی با ابراز گلایه از اینکه متأسفانه با شرایط پیش‌آمده، استقبال از دوره‌های قرآنی نیز به مانند سایر طرح‌های آموزشی زیاد نیست، افزود: این دوره‌ها شامل روخوانی و روان‌خوانی، حفظ و قرائت، تفسیر قرآن و نهج‌البلاغه در گروه سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان است. همچنین ویژه خردسالان سه تا هشت سال نیز دوره حفظ جزء سی‌ام قرآن همراه با آموزش نماز و احکام و حفظ موضوعی آیات و احادیث برگزار می‌شود.

مدیر مؤسسه مائده‌های آسمانی مرودشت با اشاره به اینکه دوره‌های مؤسسه سه‌ماه به طول می‌انجامد، اظهار کرد: طی برنامه‌ریزی انجام شده برای ایام تابستان دو روز در هفته، دوشنبه و چهارشنبه از ساعت 8 تا 11 دوره‌های خردسالان و دوره بزرگسالان نیز دو روز در هفته در نوبت عصر از ساعت 17 تا 19 برپا خواهد شد.

یادآور می‌شود، مؤسسه مائده‌های آسمانی به نشانی فارس، مرودشت، خیابان گلستان جنوبی، جنب نانوایی نوجوان قرار دارد.

انتهای پیام
captcha