دفاع از پایان‌نامه‌ «سنت‌های اجتماعی در قرآن» در دانشگاه ابوظبی
کد خبر: 3902553
تاریخ انتشار : ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۷

دفاع از پایان‌نامه‌ «سنت‌های اجتماعی در قرآن» در دانشگاه ابوظبی

پایان‌نامه قرآنی مقطع دکترای «موزه بنت مبارک آل نهیان» با عنوان «سنت‌های اجتماعی در قرآن؛ پیامدهای ارزشمند و ابعاد تمدنی» در دانشگاه «محمد الخامس» ابوظبی دفاع شد.

به گزارش ایکنا به نقل از پایگاه خبری «العین»، این پایان‌نامه دیروز، 12 خردادماه، در پی اقدامات احتیاطی و پیشگیرانه در برابر کرونا با استفاده از سیستم آموزش هوشمند و از راه دور دفاع شد.

موزه بنت مبارک آل نهیان با دفاع از این پایان‌نامه، امتیاز ویژه پایان‌نامه‌ها را از آن خود کرد و به درجه افتخار از سوی کمیته علمی چاپ و نشر پایان‌نامه‌های امارات دست یافت.

وی در این باره گفت: موضوع سنت‌های اجتماعی در قرآن از موضوعات مهم در زندگی معاصر محسوب می‌شود و با توجه به اینکه انسان فرزند زمان و مکان خود است، نیاز بیشتری به این سنت‌ها و تبیین آن‌ها احساس می‌شود.

موزه بنت مبارک آل نهیان افزود: بیشتر آیات قرآن به سنت‌های اجتماعی پرداخته و از ما خواسته است که در این سنن تدبر کنیم و با توجه به مقتضیات زمان آن‌ها را به کار بگیریم.

وی اظهار کرد: امت اسلام به درک سنت‌های اجتماعی، تبیین حقایق این سنت‌ها و استفاده از آن‌ها برای ترسیم چشم‌اندازهای آینده بیش از هر زمان دیگری نیاز دارد.

دفاع از پایان‌نامه‌ «سنت‌های اجتماعی در قرآن» در دانشگاه ابوظبی

انتهای پیام
captcha