امام خمینی(ره) از نگاه قاری اندونزیایی + فیلم
کد خبر: 3902589
تاریخ انتشار : ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۱

امام خمینی(ره) از نگاه قاری اندونزیایی + فیلم

«حسن دلیل عیدروس»، قاری اندونزیایی، در پیامی به مناسبت سی‌ویکمین سالگرد ارتحال امام خمینی(ره)، شخصیت بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران و تأثیرگذاری نهضت امام در جهان را تبیین کرد.

به گزارش ایکنا، «حسن دلیل عیدروس»، قاری قرآن و رئیس سابق مرکز اهل بیت(ع) اندونزی، در پیامی به ایکنا به مناسبت سی‌و‌یکمین سالگرد رحلت امام خمینی(ره) اظهار کرد: امام راحل(ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و به شکلی گسترده‌تر، رهبر و پیشوای امت اسلامی و مستضعفان جهان اعم از مسلمان و غیرمسلمان بود. 

متن این پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

با صلوات بر محمد و آل محمد

خواهران و برادران گرامی ما در ایام سالگرد ارتحال سیدروح‌الله فرزند سیدمصطفی خمینی موسوی، رهبر امت اسلامی هستیم.  

ایشان فرزند فاطمه زهرا(س) بودند؛ بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و به شکلی گسترده‌تر، ایشان رهبر و پیشوای امت اسلامی و مستضعفان جهان اعم از مسلمان و غیر مسلمان بود. بدون شک امام خمینی(ره) از تمامی زنجیره‌های بردگی دنیوی آزاد بود و خود را با علم و آگاهی پرورش داد، سپس امت اسلامی و مظلومین جهان را آگاه ساخت. خدا را شکر که بسیاری از مردم جهان از انقلاب امام آگاه شدند.

اسلام‌خواهی امام مورد پذیرش بسیاری از آزادی‌خواهان قرار گرفت. يهوديان و مشركان همیشه با امام خمینی(ره) و جمهوری اسلامی ایران و خط مشی ایشان ستیز کرده‌اند. با توجه به آیه ۸۲ سوره مائده «لتَجِدَنَّ أَشَدَّ النَّاسِ عَداوَةً لِلَّذِينَ آمَنُوا الْيَهُودَ وَ الَّذِينَ أَشْرَكُوا: قطعاً سرسخت‌ترين مردم را در دشمنى نسبت به اهل ايمان، يهوديان و مشركان خواهى يافت» باید بدانیم که امام راحل(ره) مورد عداوت يهوديان و مشركان قرار گرفت و این به دلیل ایمان ایشان بود.

دشمنی و ائتلافات یهودیان با همدستانشان و یاری‌ خائنان بر ضد امام بهترین نشانه ایمان ایشان است. امام عزیز سال ۱۹۸۹ دار فانی را وداع گفتند و در آستانه سی و‌یکمین سالگرد ایشان هستیم.

مسلمانان جهان ان‌شاءالله به برکت تلاش‌های امام خمینی(ره) پیروز هستند. زمان شکست‌ها سپری شده و دوره پیروزی‌ها فرارسیده است. خداوند متعال اندونزی، جمهوری اسلامی ایران و تمامی کشورهای اسلامی را حفظ کند.

السلام علیکم و رحمت الله و برکاته

امام خمینی (ره) از نگاه قاری اندونزیایی + فیلم

انتهای پیام
captcha