اعلام جزئیات جشنواره مجازی «نور امید» ویژه بانوان
کد خبر: 3902591
تاریخ انتشار : ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۳

اعلام جزئیات جشنواره مجازی «نور امید» ویژه بانوان

جزئیات جشنواره مجازی #نور_امید در بخش بانوان در دو گروه سنی زیر 15 سال و بالای 15 سال برگزار می‌شود.

به گزاش ایکنا، جشنواره مجازی #نور_امید ویژه بانوان در رشته قرائت ترتیل با محوریت آیات ۱۷ سوره مبارکه انعام، ۱۰۷ سوره مبارکه یونس، ۸۷ و ۸۸ سوره مبارکه انبیاء و ۷۷ سوره مبارکه فرقان و تفسیر قرآن با محوریت سوره مبارکه نور و در دو گروه سنی زیر ۱۵ سال و بالای ۱۵ سال و با دبیری شیبا رحمانی‌منش برگزار می‌شود.

رشته قرائت ترتیل این جشنواره با قضاوت مرجانه نیاورانی، معصومه عباسی‌نظری و راضیه جمالی همراه است. همچنین در این رشته از رتبه‌های اول تا ششم با اهدای هدیه تجلیل به عمل می‌آید و جوایز رتبه نخست پنج میلیون تومان، رتبه دوم چهار میلیون تومان، رتبه سوم سه میلیون تومان، رتبه چهارم دو میلیون تومان، رتبه پنجم یک میلیون تومان و رتبه ششم نیز 500 هزار تومان است و به 40 نفر از برگزیدگان رشته تفسیر نیز جایزه 500 هزار تومانی اهدا می‌شود.

شرکت‌کنندگان رشته ترتیل موظف هستند، یکی از آیات ارائه شده از سوی دبیرخانه اجرایی را در تلاوت مد نظر داشته باشند، اما به دلیل کوتاه بودن آیات اعلامی، یک صفحه کامل که یکی از آیات اعلامی در آن صفحه است به صورت ترتیل از ابتدا تا انتهای صفحه قرائت کند.

مرتلان، پیش از آغاز تلاوت، نام و نام‌خانوادگی، شماره ملی، شهر محل سکونت، سن و شماره تلفن خود را اعلام کنند و تلاوت‌ها بدون استفاده از سیستم صوتی و افکت‌های صوتی باشد.

یادآور می‌شود، جشنواره مجازی #نور_امید از سوی شورای عالی قرآن شهرداری تهران و با مشارکت اداره‌کل امور بانوان و اداره‌کل فرهنگی شهرداری تهران برگزار می‌شود. همچنین علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره 09398888587 تماس بگیرند و یا به پایگاه اینترنتی مؤسسه به نشانی www.noore-omid.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام
captcha