راه‌اندازی مرکز آموزش علمی کاربردی مهدقرآن کریم و ولایت اصفهان
کد خبر: 3902627
تاریخ انتشار : ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۴

راه‌اندازی مرکز آموزش علمی کاربردی مهدقرآن کریم و ولایت اصفهان

مرکز آموزش علمی کاربردی مهدقرآن کریم و ولایت اصفهان، تأسیس و راه‌اندازی شد و از مهر‌ماه دانشجو می‌پذیرد.

به گزارش ایکنا؛ بر اساس مصوبه دولت مبنی بر تعطیلی مراکز و مؤسسات علمی کاربردی وابسته به نهادهای دولتی در کل کشور، مرکز آموزش علمی ـ کاربردی بنیاد شهید در استان اصفهان نیز تعطیل شد.

با توجه به پتانسیل چشمگیر مؤسسه مهدقرآن کریم و ولایت اصفهان و برگزاری جلسات، مجوز تأسیس و راه‌اندازی مرکز آموزش علمی کاربردی مهد قرآن کریم و ولایت استان اصفهان صادر شد.

ابراهیم یزدی، رئیس مرکز آموزش علمی کاربردی مهد قرآن کریم و ولایت استان اصفهان گفت: این مرکز آموزشی وابسته به مهد قرآن کریم و ولایت، زیر نظر دانشگاه جامع استان و وزارت علوم، تحقیقات و فناوری بوده که به زودی فعالیت خود را آغاز می‌کند.

عنوان رشته‌های مورد تأیید برای پذیرش دانشجو در مرکز آموزش علمی کاربردی مهد قرآن کریم و ولایت استان اصفهان در نیمسال اول ۱۴۰۰-۱۳۹۹ شامل کاردانی حرفه‌ای امور فرهنگی، کاردانی حرفه‌ای تربیت مربی پیش‌دبستانی، کاردانی حرفه‌ای امور فرهنگی- ویراستاری، کاردانی حرفه‌ای تربیت مربی قرآن کریم، کاردانی حرفه‌ای مدیحه و مرثیه‌سرایی، کاردانی حرفه‌ای تکنولوژی آموزش و کاردانی حرفه‌ای تبلیغات است.

شرکت در دانشگاه علمی – کاربردی مهدقرآن کریم و ولایت استان اصفهان دارای شرایط و ضوابطی خاص است. دوره کاردانی حرفه‌ای مجموعه‌ای از آموزش‌های نظری و عملی است که دانش؛ مهارت و نگرش دانشجو را در زمینه‌های بهره‌برداری؛ پشتیبانی تولید و عرضه خدمات؛ اجرای طرح‌هایی در مقیاس کوچک انجام و ارایه خدمات حرفه‌ای در بخش‌های مختلف حوزه‌های شغلی را ارتقا می‌دهد. این آموزش‌ها مبتنی بر آموزش‌های مهارتی در طیفی از مشاغل همگون است که منجر به بالندگی در یک حوزه شغلی می‌شود.

این مرکز آموزشی برای ترم جدید سال تحصیلی دانشجو می‌پذیرد.

انتهای پیام
captcha