آستان مقدس امامزاده سیدجعفر محمد(ع) یزد پس از سه ماه تعطیلی به دلیل شیوع کرونا با حضور جمعی از خادمان و اقشار مختلف مردم غبارروبی و بازگشایی شد.
به گزارش ایکنا از یزد، آستان مقدس امامزاده سیدجعفر محمد(ع) یزد، پس از 3 ماه تعطیلی به دلیل شیوع کرونا با حضور جمعی از خادمان و اقشار مختلف مردم غبارروبی و بازگشایی شد.