برپایی مسابقه فرهنگی با محتوای «زندگی‌نامه و وصیت امام خمینی(ره)»
کد خبر: 3902743
تاریخ انتشار : ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۰

برپایی مسابقه فرهنگی با محتوای «زندگی‌نامه و وصیت امام خمینی(ره)»

مؤسسه فرهنگی ـ قرآنی امام خمینی(ره) بوشهر، مسابقه پیامکی با محتوای زندگی‌نامه و وصیت امام خمینی(ره) ویژه قرآن‌آموزان را برپا می‌کند.

به گزارش ایکنا؛ به مناسبت فرارسیدن سالروز ارتحال امام خمینی(ره)، مؤسسه قرآنی امام خمینی(ره) روستای نظر آقا از توابع شهرستان دشتستان، برنامه‌های ویژه‌ای را برای روزهای 14 تا 16 خردادماه در نظر گرفته است که می‌توان به برپایی مسابقه پیامکی اشاره کرد.
در این راستا، مسابقه فرهنگی با محتوای زندگی‌نامه و وصیت‌نامه امام خمینی‌(ره) طراحی شده است که همه قرآن‌آموزان و علاقه‌مندان می‌توانند با پاسخ به سوالات به صورت پیامکی، در این مسابقه شرکت کنند.
غلامعلی رحمانی‌فرد، مدیر مؤسسه فرهنگی ـ قرآنی امام خمینی(ره) استان بوشهر گفت: یکی دیگر از برنامه‌های مناسبتی در مراسم ارتحال بنیانگذار انقلاب اسلامی، برپایی ختم قرآن کریم در فضای مجازی طی دو روز 14 و 15 خردادماه است که ثواب آن به روح امام خمینی(ره) هدیه می‌شود.
این مؤسسه از سال ۱۳۸۷ با مجوز از اداره ارشاد اسلامی، فعالیت آموزشی خود را برای علاقه‌مندان شروع کرد. همچنین در ایام کرونا، آموزش‌های مجازی در رشته حفظ و تدبر قرآن کریم برای قرآن‌آموزان برپا شد و در حال حاضر نیز ادامه دارد و شرکت‌کنندگان در روزهای دوشنبه و چهارشنبه برای رفع اشکال و تثبیت حفظ قرآن، مراجعه حضوری دارند.

انتهای پیام
captcha