14 خرداد؛ روز وداع با پاکمردی از عرصه عدالت و ایمان
کد خبر: 3902828
تاریخ انتشار : ۱۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۳

14 خرداد؛ روز وداع با پاکمردی از عرصه عدالت و ایمان

در پیام تسلیت فرمانده انتظامی استان کردستان به مناسبت رحلت حضرت امام آمده است؛ 14 خرداد، روز وداع با پاک‌مردی از عرصه عدالت و ایمان و آزاد مردی بی‌مانند در جهان معاصر است که به پشتوانه ایمان خالص به حضرت احدیت در مقابل امواج ظلم و فساد قیام کرد و استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی را برای ملت مسلمان و رشيد ایران به ارمغان آورد.

14 خرداد؛ روز وداع با پاکمردی از عرصه عدالت و ایمان

به گزارش ایکنا از کردستان، سردار علی آزادی، فرمانده انتظامی استان کردستان طي پيامی سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی(ره) و قیام تاریخی 15 خرداد را تسلیت گفت. در متن پیام سردار علی آزادی آمده است؛

در حقيقت پيروزي انقلاب اسلامي كه مرهون مجاهدت‌هاي آن بزرگوار و همراهي و همدلي مردم غيور و مسلمان ايران با آرمان‌هاي معمار كبير انقلاب بود به جهانيان نشان داد كه عليرغم استحكام ظاهري و نفوذناپذيري ديوارهاي بلند نظام سلطه بين‌الملل، چگونه مي‌توان با اتكاء بر ايمان و اراده مردمي بر مستكبران عالم چيره شد و آزادي و استقلال خود را بدست آورد.

14 خرداد، روز فراق رهبر حماسه و ایثار است، روز وداع با پاک‌مردی از عرصه عدالت و ایمان و آزاد مردی بی‌مانند در جهان معاصر است که به پشتوانه ایمان خالص به حضرت احدیت در مقابل امواج ظلم و فساد به پاخاست و استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی را برای ملت مسلمان و رشيد ایران به ارمغان آورد.

قیام 15 خرداد سال 42 نیز یکی دیگر از رویدادهای ماندگار و اثرگذار است که نقش آن در روند شکل‌گیری انقلاب اسلامی غیرقابل انکار می‌باشد، بی‌تردید نائل شدن خیل عظیمی از ملت خداجوی ایران بالاخص جوانان رشید و زنان و مردان غیرتمند به مرتبه عظیم شهادت در آن روز، سد عظیم قدرت شیطانی را متزلزل کرد و زمینه از هم فروپاشیدگی رژیم منحوس و منفور پهلوی را فراهم آورد.

اينجانب ضمن گراميداشت ياد و خاطره معمار کبیر و بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران حضرت امام خميني(ره)، سالگرد رحلت جانگداز ایشان و شهداي والامقام 15 خرداد را به مردم شریف و ولایتمدار کردستان و همکاران انتظامی استان تسليت عرض نموده و از خداوند متعال متضرعانه می‌خواهم که ما را از اندیشه‌های آن بزرگوار و پيروي از منويات رهبر فرزانه انقلاب بهره‌مند سازد.

انتهای پیام
captcha