خدمت مؤمنان و خباثت دشمنان
کد خبر: 3903085
تاریخ انتشار : ۱۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۸
امام جمعه کوهبنان مطرح کرد:

خدمت مؤمنان و خباثت دشمنان

حجت‌الاسلام عباس جعفری با بیان اینکه دوستان خدا از دشمنان ترس و واهمه‌ای ندارند، گفت: مؤمنان در راستای خدمت به مردم بر می‌آیند گرچه همواره شاهد خباثت و دشمنی استکبار هستند.

به گزارش خبرنگار افتخاری ایکنا، حجت‌الاسلام عباس جعفری، امام جمعه کوهبنان، 16 خردادماه در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان ضمن دعوت همگان به رعایت تقوای الهی، گفت: در میان بندگان خدا گروهی دارای خصوصیات خاص هستند که این مهم در وجود بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، مقام ‌معظم رهبری و شهیدان همیشه جاوید مشهود است.

وی بیان کرد: مؤمنان، خداوند را دوست دارند و خداوند نیز آنان را دوست دارد. لذا، مؤمنان در راستای خدمت به مردم بر می‌آیند گرچه همواره شاهد خباثت و دشمنی استکبار هستند.

امام جمعه کوهبنان اظهار کرد: دوستان خدا از دشمنان ترس و واهمه‌ای ندارند اما دشمنان از آنان واهمه دارند، همان طور که شاهد بودیم دشمنان از حضرت امام(ره) می‌ترسیدند و همچنان امروز هم این ترس و وحشت از نام ایشان و یارانش وجود دارد.
وی تصریح کرد: دوستان خدا هرگز محزون و نگران نیستند و این مهم از ویژگی‌های حضرت امام(ره) و مقام معظم رهبری است که همواره آینده را روشن می‌بینند و با صلابت و قدرت در برابر دشمنان و بدخواهان ایستادگی می‌کنند.

خطیب جمعه کوهبنان یادآور شد: در سال ۴۶ حضرت امام(ره) فتوا دادند که کشورهای مسلمان نباید با رژیم غاصب صهیونیست رابطه داشته باشند و کالاهای آنان را استفاده کنند.

وی ادامه داد: این بدبختی و ذلت برخی کشورهای عربی است که با صهیونیست‌ها و استکبار رابطه دارند گرچه به فرموده مقام معظم رهبری، استکبار جهانی رو به افول و نابودی است.

حجت‌الاسلام جعفری گفت: هنوز توجه به نوع انسان وجود دارد، لذا شاهد اعتراضات مردمی در آمریکا و قلب این کشور هستیم.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری، اظهار کرد: ‌منویات معظم له مثل همیشه بدیع و صریح بود. ایشان به خوبی حضرت امام راحل را شناخت. حضرت امام خمینی(ره) شخصیتی تحول‌گرا و تحول‌آفرین بود که به رشد و تعالی فکر می‌کرد چراکه ایشان شخصیتی جامع بود.

نامجو کوهبنانی
انتهای پیام
captcha