تکمیل ۸۵ درصدی ظرفیت کاروان‌های حج تمتع در فارس / ثبت‌نام غیرحضوری است
کد خبر: 3903117
تاریخ انتشار : ۱۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۸

تکمیل ۸۵ درصدی ظرفیت کاروان‌های حج تمتع در فارس / ثبت‌نام غیرحضوری است

مدیر سازمان حج و زیارت فارس از تکمیل ظرفیت ۸۵ درصدی کاروان‌های حج تمتع در این استان خبر داد و گفت: هنوز مهلت ثبت‌نام برای حضور حج تمتع ۹۹ برای ودیعه‌گذاران وجود دارد.

علی‌رضا زینلی، مدیر سازمان حج و زیارت استان فارس، در گفت‌وگو با ایكنا از فارس، با بیان اینكه هنوز مهلت ثبت‌نام برای حضور حج تمتع 99 برای ودیعه‌گذاران وجود دارد، گفت: تاكنون 85 درصد از ظرفیت كاروان‌های حج تمتع استان فارس تكمیل شده است.

وی با تصریح اینكه ثبت‌نام تا زمان تكمیل ظرفیت كاروان‌ها ادامه دارد، افزود: ودیعه‌گذاران 30 آذرماه سال 86 می‌توانند برای تكمیل ظرفیت كاروان‌های حج تمتع در سال جاری اقدام كنند.

زینلی بر این نكته تأكید كرد كه امسال مراحل ثبت‌نام در حج تمتع به دلیل شیوع كرونا كاملاً به‌صورت غیرحضوری انجام می‌شود و متقاضیان می‌توانند از طریق سایت https://reserve.haj.ir نسبت به ثبت‌نام اقدام كنند.

مدیر حج و زیارت فارس با بیان اینكه امسال ۳ هزار و ۳۲۵ نفر در قالب ۲۳ کاروان راهی سرزمین وحی می‌شوند، گفت: زائران ما به یاری خدا از فرودگاه شهید آیت‌الله دستغیب شیراز به سمت فرودگاه جده حركت خواهند كرد و همگی هم مدینه بعد هستند.

وی در پایان این نكته را یادآور شد كه هنوز زمان اعزام زائران به حج تمتع در سال جاری مشخص نشده است و در صورت مشخص شدن، اطلاعات تكمیلی متعاقباً اعلام خواهد شد.

انتهای پیام
captcha