تدوین گزارش ارزیابی عملکرد سال ۱۳۹۸ مناطق ۲۲ گانه شهرداری تهران
کد خبر: 3903259
تاریخ انتشار : ۱۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۹

تدوین گزارش ارزیابی عملکرد سال ۱۳۹۸ مناطق ۲۲ گانه شهرداری تهران

معاون برنامه‌ریزی، توسعه شهری و امور شورای شهر از تدوین گزارش ارزیابی عملکرد سال ۱۳۹۸ مناطق ۲۲ گانه شهرداری تهران خبر داد.

به گزارش ایکنا به نقل از معاونت برنامه‌ریزی و توسعه شهری شهرداری تهران، حامد مظاهریان، معاون برنامه‌ریزی، توسعه شهری و امور شورای شهر از تدوین گزارش ارزیابی عملکرد سال ۱۳۹۸ خبرداد و گفت: بر مبنای دستورالعمل ابلاغی شهردار محترم تهران، ارزیابی عملکرد سازمانی مناطق ۲۲ گانه و ۴۱ سازمان و شرکت تابعه شهرداری تهران در دستور کار این معاونت قرار گرفت و در این راستا در گام نخست با همکاری تمامی معاونت‌ها و حوزه‌های ذی‌ربط بازنگری و تکمیل شاخص‌های ارزیابی عملکرد در پایان سال گذشته انجام شد.
 
وی افزود: در حال حاضر، گزارش ارزیابی عملکرد مناطق در سال ۹۸ در قالب ۷۲ شاخص عملکردی و قریب به ۳۰۰ زیرشاخص انجام و نتیجه عملکرد هر منطقه توسط اداره کل ارزیابی عملکرد و تدوین و در اختیار ذی‌نفعان قرار گرفته است. همچنین به منظور شناسایی نقاط قوت و ضعف مناطق، ریز اطلاعات تمامی شاخص‌ها و زیر شاخص‌ها در سامانه تحلیل اطلاعات ـ‌ داشبورد ارزیابی مدیریتی درج شده و به مناطق نیز ارسال شده است. در این دوره ارزیابی حدود ۵۰ اداره کل، سازمان و یا شرکت با نظارت و تایید معاونت‌های تخصصی نسبت به سنجش عملکرد و اعلام وضعیت مناطق ۲۲ گانه اقدام کرده و عملکرد‌ها در پنج سطح بسیار مطلوب تا ضعیف دسته‌بندی شده‌اند.

مظاهریان اظهار کرد: باتوجه به تأکید شهردار بر لزوم توجه به نظرات شهروندان، در این دوره ۱۱ درصد از وزن شاخص‌های ارزیابی به این امر اختصاص یافته و اطلاعات مورد نیاز از طریق پرسشنامه و بازخورد‌های سامانه‌های ۱۳۷ و ۱۸۸۸ احصا گردیده است.

بر‌اساس اعلام معاون برنامه‌ریزی شهرداری تهران، این گزارش مبنایی برای اصلاح و بهبود فرآیند‌های کاری در شهرداری تهران، تدوین کارنامه عملکردی مدیران، اصلاح برخی ساختار‌های تشکیلاتی و تدوین سرفصل‌های آموزشی بوده و مستمراً در نظام تخصیص منابع مورد استفاده قرار خواهد گرفت.‌ همچنین ارزیابی عملکرد سال ۹۸ سازمان و شرکت‌های تابعه شهرداری تهران نیز در دستور کار بوده و گزارشات مربوطه متناسب با پایان سال مالی استخراج و ارائه خواهد شد.
انتهای پیام
captcha