دیداری در خدمت تعامل دو مجموعه قرآنی
کد خبر: 3903415
تاریخ انتشار : ۱۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۰

دیداری در خدمت تعامل دو مجموعه قرآنی

در دیدار امروز محمدحسین حسنی، سرپرست سازمان قرآنی دانشگاهیان، با رحیم خاکی، رئیس فرهنگ‌سرای قرآن، با تأکید بر بهره‌مندی از ظرفیت‌های این دو مرکز، مطرح شد که اکسپوی آثار قرآنی ـ مفهومی از تولید تا بخش نمایشگاهی و فروشگاهی برگزار شود.

برگزاری اکسپوی آثار قرآنی ـ مفهومیبه گزارش ایکنا، به دنبال انتصاب رحیم خاکی، عضو هیئت علمی جهاددانشگاهی، به عنوان رئیس فرهنگ‌سرای قرآن طی روزهای اخیر، محمدحسین حسنی، سرپرست سازمان قرآنی دانشگاهیان کشور و مدیرعامل ایکنا و جمعی از مدیران این سازمان صبح امروز، 18 خردادماه با حضور در محل این فرهنگ‌سرا، جلسه‌ای به منظور ارتقای تعاملات فرهنگ‌سرا با جهاددانشگاهی و بهره‌مندی از ظرفیت‌های مشترک تشکیل دادند.


بیشتر بخوانید:


خاکی با تأکید بر ضرورت اهتمام بیش از پیش به حوزه آموزش به ویژه در فضای رسانه، گفت: بررسی آموزش‌های قرآنی در مراکز فرهنگی ـ قرآنی شهر تهران و تعامل با دیگر فرهنگ‌سراها، ارائه راهکارهای نوین و متناسب با نیاز امروز مخاطبان، تأکید بر راه‌اندازی میز قرآن و کانون قرآن در تمامی فرهنگ‌سراها و... موضوعی است که از سوی سازمان فرهنگی ـ هنری شهرداری تهران در دستور کار فرهنگ‌سرای قرآن قرار دارد.

وی افزود: فرهنگ‌سرای قرآن به منظور برگزاری استارت‌آپ‌ها و ارائه برنامه‌هایی در حوزه قرآن، متناسب با اقتضائات زمان و تغییر ذائقه مخاطبان برنامه‌هایی را طراحی و اجرا خواهد کرد.

در ادامه سرپرست سازمان قرآنی دانشگاهیان کشور در سخنانی تصریح کرد: این سازمان آماده هرگونه برنامه‌ریزی در راستای هم‌افزایی میان دو مجموعه قرآنی است. ایکنا نیز با تمام ظرفیت‌های خود آماده پوشش برنامه‌های این فرهنگ‌سراست و نشست‌های مشترک قرآنی است.

در این جلسه رئیس فرهنگ‌سرای قرآن پیشنهاد داد تا اکسپوی آثار قرآنی ـ مفهومی از تولید تا بخش نمایشگاهی و فروشگاهی با بهره‌مندی از ظرفیت دو طرف برگزار شود.

انتهای پیام
captcha