پیام تبریک مقام‌های بوسنی و هرزگوین به «قالیباف»
کد خبر: 3903944
تاریخ انتشار : ۲۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۶

پیام تبریک مقام‌های بوسنی و هرزگوین به «قالیباف»

رئیس مجلس نمایندگان و رئیس مجلس اقوام بوسنی و هرزگوین در پیام‌هایی جداگانه، انتخاب محمدباقر قالیباف را به ریاست مجلس شورای اسلامی ایران تبریک گفتند و خواستار تداوم همکاری‌های پارلمانی دو کشور شدند‌.

به گزارش ایکنا از بوسنی؛ در پیام تبریک نبویشا رادمانوویچ، رئیس مجلس نمایندگان بوسنی و هرزگوین به قالیباف آمده است: انتخاب جنابعالی به عنوان رئیس مجلس شورای اسلامی را به نمایندگی از مجلس نمایندگان بوسنی و هرزگوین تبریک می‌گویم.

وی افزوده است: از استمرار و توسعه همکاری‌های بین پارلمانی در همه زمینه‌های مورد علاقه استقبال می‌کنم و برای جنابعالی در انجام این مسئولیت مهم آرزوی موفقیت دارم.

همچنین دراگان چوویچ، رئیس مجلس اقوام بوسنی و هرزگوین با صدور پیامی جداگانه، انتخاب قالیباف به ریاست مجلس شورای اسلامی را تبریک گفت.

در این پیام آمده است: مفتخر هستم از طرف خویش و به نمایندگی از مجلس اقوام بوسنی و هرزگوین تبریک صمیمانه خود را به مناسبت انتخاب جنابعالی به ریاست مجلس شورای اسلامی ابراز کنم.

در پیام رئیس مجلس اقوام بوسنی و هرزگوین آمده است: به منظور تقویت و توسعه بیشتر روابط دوجانبه و گشودن مسیرهای جدید همکاری‌های پارلمانی مایل هستم از جنابعالی برای سفر به کشور بوسنی و هرزگوین دعوت کنم.

انتهای پیام
captcha