همبستگی اجتماعی از مهم‌ترین آثار مثبت کروناست
کد خبر: 3904406
تاریخ انتشار : ۲۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۳

همبستگی اجتماعی از مهم‌ترین آثار مثبت کروناست

امام‌جمعه رویان با اشاره به آثار مثبت کرونا گفت: همبستگی اجتماعی در مبارزه با این پدیده شوم از مهم‌ترین آثاری است که در این راستا ایجاد شد.

نیروهای جهادی و فرهنگی در راستای مقابله با کرونا شناسایی شود

به گزارش ایکنا از سمنان، به نقل از ستاد نماز جمعه استان، حجت‌الاسلام عباس معصومی، امام جمعه رویان، امروز 23 خرداد در خطبه‌های نماز جمعه این هفته رویان با اشاره به آثار مثبت شیوع ویروس کرونا در ایران اظهار کرد: همبستگی اجتماعی در مبارزه با این پدیده شوم از جمله مهم‌ترین آثاری است که در این راستا ایجاد شد.

وی بر لزوم شناسایی نیروهای جهادی و فرهنگی در راستای مقابله با کرونا تأکید کرد و گفت: تجلیل از نیروهای خط مقدم مقابله با کرونا باید در دستور کار مسئولان قرار گیرد.

معصومی با اشاره به وقوع اعتراضات گسترده در آمریکا متذکر شد: تاکنون تعداد زیادی در این اعتراضات کشته و زخمی شده‌اند، آتش زدن پرچم آمریکا که یک نماد ملی برای این کشور به‌شمار می‌رود یک واقعه بی‌سابقه بود.

امام‌ جمعه رویان با اشاره به اینکه تقریباً تمامی ۵۰ ایالت آمریکا درگیر این اعتراضات هستند، گفت: امروز شعار مردم آمریکا و حتی اروپا این است که دوران بردگی مدرن تمام‌شده و ما می‌خواهیم آزاد باشیم.

انتهای پیام
captcha