پرداخت تسهیلات ۱۴۰۰ میلیارد تومانی به سیل‌زدگان لرستان
کد خبر: 3904913
تاریخ انتشار : ۲۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۱

پرداخت تسهیلات ۱۴۰۰ میلیارد تومانی به سیل‌زدگان لرستان

مدیرکل بنیاد مسکن لرستان از پرداخت بیش از ۱۴۰۰ میلیارد تومان تسهیلات و کمک بلاعوض به سیل‌زدگان این استان خبر داد و گفت: واحدهای احداثی در مناطق سیل‌زده ۹۰ درصد پیشرفت دارند.

پرداخت 1400 میلیارد تسهیلات و کمک بلاعوض به سیل‌زدگان لرستانبه گزارش ایکنا از لرستان، مسعود رضایی، مدیرکل بنیاد مسکن استان، یکشنبه 25 خردادماه، در جلسه ویدئو کنفرانس ستاد هماهنگی بازسازی مناطق سیل‌زده کشور که با حضور رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور برگزار شد، با اشاره به پیشرفت ۹۰ درصدی واحدهای احداثی در مناطق سیل‌زده لرستان، گفت: با مشارکت و همکاری مردم واحدهای باقیمانده تکمیل و به مردم سیل‌زده لرستانی تحویل می‌شود.

وی با بیان اینکه تاکنون ۳۷۰ میلیارد تومان کمک بلاعوض و بیش از یک هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان تسهیلات بانکی به سیل‌زدگان پرداخت شده‌ است، تصریح کرد: در مجموع بیش‌ از یک هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان تسهیلات و کمک بلاعوض به مردم خسارت‌دیده از سیل در لرستان در بخش مسکن پرداخت شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن لرستان گفت: ۱۲ هزار و ۲۰۰ واحد در مرحله آرماتوربندی و بتن فنداسیون، ۱۱ هزار و ۸۵۰ واحد در مرحله اجرای اسکلت، ۱۱ هزار و ۱۰۰ واحد در مرحله اجرای سقف و ۱۰ هزار و ۷۵۰ واحد در مرحله دیوارچینی هستند.

انتهای پیام
captcha