آغاز اجرای پویش مجازی «کلام صادق» در خوزستان
کد خبر: 3905198
تاریخ انتشار : ۲۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۵

آغاز اجرای پویش مجازی «کلام صادق» در خوزستان

کانون فرهنگی هنری حضرت حجت(عج) مسجد امام حسین(ع) شهر ویس با همکاری ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خوزستان پویش مجازی «کلام صادق» را با موضوع احادیث اخلاقی و اجتماعی امام صادق(ع) در سطح استان اجرا می‌کند.

آغاز اجرای پویش مجازی «کلام صادق» در خوزستان

سید محمود مولا، مدیر کانون فرهنگی هنری حضرت حجت(عج) مسجد امام حسین(ع) شهر ویس در گفت‌وگو با ایکنا از خوزستان از اجرای پویش مجازی «کلام صادق» به مناسبت سالروز شهادت امام صادق(ع) خبر داد و گفت: این رویداد با همکاری ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خوزستان آغاز شده است و در سطح استان اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه موضوع این پویش مجازی احادیث امام صادق(ع) در موضوعات اخلاقی و مسائل اجتماعی است، افزود: هدف از اجرای این پویش توجه‌دهی مخاطبان به این احادیث و بهره‌مندی از آنها در مواجهه با مسائل زندگی است. شیوه شرکت در این پویش چنین است که افراد حدیثی از امام صادق(ع) به همراه ترجمه آن را می‌خوانند و از آن فیلمی تهیه می‌کنند. در پایان به نکته اخلاقی یا اجتماعی حدیث نیز اشاره کنند.

مولا ادامه داد: لازم است شرکت‌کنندگان در ابتدای فیلم خود را معرفی و محل سکونت خود را ذکر کنند. مدت زمان فیلم‌های ارسالی حداکثر یک دقیقه باشد. شرکت در این پویش برای آقایان و بانوان در هر رده سنی امکان‌پذیر است.

مدیر کانون فرهنگی هنری حضرت حجت(عج) مسجد امام حسین(ع) شهر ویس اعلام کرد: علاقه‌مندان تا جمعه 30 خرداد مهلت دارند فیلم‌های خود را از طریق برنامه‌های پیام رسان واتس‌اپ و ایتا به شماره 09165256090 ارسال کنند.

انتهای پیام
captcha