پیام تسلیت سپاه خوزستان در پی درگذشت مرحومه نگراوی
کد خبر: 3905423
تاریخ انتشار : ۲۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۶

پیام تسلیت سپاه خوزستان در پی درگذشت مرحومه نگراوی

سپاه ولیعصر(عج) استان خوزستان درگذشت شیر زن عرب دیار خوزستان و خطه قهرمان پرور سوسنگرد مرحومه مجیده نگراوی را تسلیت گفت.

سپاه

به گزارش ایکنا از خوزستان، سپاه ولیعصر(عج) استان خوزستان به مناسبت درگذشت شیر زن عرب دیار خوزستان و خطه قهرمان پرور سوسنگرد مرحومه مجیده نگراوی اطلاعیه‌ای صادر کرد.

«بسم الله الرحمن الرحیم

إِنَّا لِلَّٰهِ وَإِنَّا إِلَيْهِ رَاجِعُونَ

بار دیگر دست اجل یکی دیگر از اسوه‌های فاطمی و زینبی دختران و زنان ایران اسلامی را از باغ گلستان خوبان کره خاکی گلچین و به ملکوت اعلی برد.

آری به حقیقت این شیر زن عرب خطه سوسنگرد دارای شجاعت و رشادتی بی بدیل در دفاع از شرف و ناموس و آب و خاک در دفاع مقدس بود که سهم و دین خود را همانند شیرمردان آن خطه به خوبی ادا کرد و با اسارت درآوردن ۶ متجاوز بعثی برگ زرین دیگری به ویترین پرافتخار زنان و دختران ایران، خوزستان و سوسنگرد از خود به جای گذاشت که الگوی زیبایی برای همه گردید و موجب تحسین رهبر معظم انقلاب از ایشان در سفر به دهلاویه شد.

پس از دوران دفاع مقدس هم از بهترین مدافعان و رهروان نظام، انقلاب اسلامی و رهبری بودند. سپاه ولیعصر(عج) خوزستان درگذشت این شیر زن پر افتخار عرب را به عموم مردم خوزستان، سوسنگرد و خانواده معزز و مکرم ایشان تسلیت عرض نموده و از خداوند منان برای آن فقیده سعیده طلب غفران و رحمت واسعه الهی درخواست می‌نماید.»

انتهای پیام
captcha