تأکید رئیس‌جمهور بر ساماندهی گلزارهای شهدا
کد خبر: 3905457
تاریخ انتشار : ۲۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۸

تأکید رئیس‌جمهور بر ساماندهی گلزارهای شهدا

رئیس‌جمهور در پی گزارش رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران از خدمات این بنیاد به خانواده معظم شهدا، تأکید کرد: کشور مدیون ایثارگری‌های خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران است و همه تلاش‌ها در دولت و به ویژه بنیاد شهید، باید بر مأموریت ذاتی خود که خدمت به این عزیزان متمرکز شود.

به گزارش ایکنا، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست جمهوری، حجت‌الاسلام حسن روحانی، رئیس جمهور در پی گزارش سعید اوحدی، معاون رئیس‌جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، از خدمات این بنیاد به خانواده معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران به ویژه در شرایط اقتصادی کنونی و همچنین ظرفیت‌های اقتصادی بنیاد شهید و راهکارهای افزایش این ظرفیت‌ها در جهت خدمت‌رسانی به جامعه هدف این بنیاد، تأکید کرد: کشور مدیون ایثارگری‌های خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران است و همه تلاش‌ها در دولت و به ویژه بنیاد شهید، باید بر مأموریت ذاتی خود که خدمت به این عزیزان متمرکز شود.

حجت‌الاسلام روحانی با اشاره به گزارش رئیس بنیاد شهید درباره مجموعه ظرفیت‌های اقتصادی بنیاد اظهار کرد: ضروری است برنامه‌ریزی‌ها در خدمت اهداف حمایتی بنیاد شهید از جامعه هدف، یعنی خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران باشد.

‎رئیس جمهور بازدید و سرکشی از خانواده‌های این عزیزان را به عنوان گامی ضروری از سوی مسئولان بنیاد شهید بیان کرد و بر تداوم این دیدارها و رساندن این پیام رسا به خانواده معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران مبنی بر اینکه دولت در کنار این عزیزان آماده خدمت‌رسانی است، تأکید شود.

‎دکتر روحانی همچنین با اشاره به گزارش‌هایی در بحث برخی نابسامانی‌ها در گلزارهای شهدا در سراسر کشور و تأکید مقام معظم رهبری بر این موضوع، بیان کرد: ضروری است بنیاد شهید با همکاری مجموعه‌های استانی، موضوع ساماندهی گلزارهای شهدا را به عنوان مأموریتی ویژه در دستور کار خود قرار دهد.

رئیس جمهور همچنین به رئیس بنیاد بر این مأموریت تأکید و بیان کرد: با همکاری مجموعه‌های استانی موضوع ساماندهی گلزارهای شهدا در دستور کار بنیاد شهید قرار بگیرد.

انتهای پیام
captcha