توسعه فعالیت‌های مرکز مجازی حفظ قرآن در استان مرکزی
کد خبر: 3905636
تاریخ انتشار : ۳۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۰:۰۹

توسعه فعالیت‌های مرکز مجازی حفظ قرآن در استان مرکزی

مسئول مرکز مجازی حفظ قرآن کریم استان مرکزی از افزایش رشته‌های جدید به فعالیت‌های این مرکز در استان خبرداد.

سحر محبی، مسئول مرکز مجازی حفظ قرآن کریم استان مرکزی در گفت‌و‌گو با ایکنا از استان مرکزی، گفت: مرکز مجازی حفظ از سال ۱۳۹۵ به همت اداره کل اوقاف و امور خیریه استان فعالیت خود را در بخش خواهران آغاز کرده است.

وی تصریح کرد: این مرکز تاکنون تنها در رشته حفظ ترتیبی فعالیت داشته است که بنا بر تقاضای بسیار علاقمندان به حفظ  تصمیم براین شد در کنار حفظ ترتیبی، رشته‌های حفظ موضوعی قرآن کریم، حفظ سوره‌های منتخب و پرفضیلت، حفظ ویژه جزء ۳۰ نیز به فعالیت‌های مرکز مجازی حفظ اضافه شود تا علاقمندان بتوانند بنابر تمایل خود با کمترین هزینه(پرداخت ماهیانه ۱۰ هزار تومان) در هر یک از رشته‌های مدنظر ثبت‌نام کنند.

محبی در خصوص نحوه ثبت‌نام متقاضیان هم گفت: داوطلبان می‌توانند از طریق شماره تماس‌های ۳۴۰۲۹۷۱۲ و ۳۴۰۲۹۷۱۳، مراجعه به سایت  www.quranhefz.ir ، ارسال اطلاعات کامل خود به آیدی @sa_mohebi2020 نسبت به ثبت‌نام خود اقدام کرده و منتظر تماس مرکز برای زمان‌دهی باشند.

وی ضرورت کیفی‌سازی برنامه‌های مرکز حفظ مجازی قرآن را مورد تأکید قرار داد و افزود: علاوه‌بر کیفی‌سازی توانمند کردن کاربران قرآنی نیز بسیار حائز اهمیت است. برای ارتقای سطح توانمندی برای کاربران فعال مرکز تشکیل کلاس‌های رایگان مجازی روخوانی و روانخوانی، تجوید، ترجمه و مفاهیم در نظر گرفته شده است که طبق نظرسنجی از افرادی که از این آموزش‌ها بهره می‌برند می‌توان گفت که این آموزش‌ها در سطحی فراتر از کلاس‌های حضوری در حال انجام است.

محبی در پایان ادامه داد: هدف ما در مرکز مجازی حفظ رضایت حداکثری قرآن‌آموزان از فعالیت‌های مرکز است که تا به امروز در این جلب رضایت موفق بوده‌ایم. این مرکز تاکنون توانسته گامی هرچند کوچک در راه تربیت حافظان قرآن کریم و لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب در مطالبه تربیت 10میلیون حافظ بردارد.

انتهای پیام
captcha