اعلام زمان برپایی مرحله شهرستانی مسابقات قرآن استان تهران
کد خبر: 3905727
تاریخ انتشار : ۰۱ تير ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۷

اعلام زمان برپایی مرحله شهرستانی مسابقات قرآن استان تهران

مرحله شهرستانی چهل‌وسومین دوره مسابقات سراسری قرآن در تهران از 17 تیرماه در بخش بانوان آغاز می‌شود و تا 24 همین‌ماه ادامه خواهد داشت.

یکشنبه//اعلام برنامه زمانی مرحله شهرستانی مسابقات قرآن استان تهران

به گزارش ایکنا، برنامه زمانی مرحله شهرستانی چهل‌وسومین دوره مسابقات قرآن کریم در استان تهران اعلام شد. براساس آن این مسابقات در بخش بانوان از تاریخ 17 تیرماه آغاز می‌شود و تا 24 تیرماه نیز ادامه خواهد داشت.

بخش بانوان این دوره از مسابقات به میزبانی سه مرکز آستان امامزاده عقیل(ع) اسلامشهر، امامزاده صالح(ع) و امامزاده حسن(ع) برگزار می‌شود.

در این مرحله از مسابقات، شرکت‌کنندگان شهرستان‌های شهریار، شهر قدس، ملارد، اسلامشهر، رباط کریم، بهارستان، شهرری، پاکدشت،‌ ورامین و پیشوا در روز سه‌شنبه، 17 تیرماه رقابت خود را در دو نوبت صبح و عصر در آستان امامزاده عقیل(ع) اسلامشهر برگزار خواهند کرد.

همچنین رقابت‌ در رشته‌های حفظ پنج جزء،‌ قرائت ترتیل و قرائت تحقیق در مناطق شمال‌غرب، شمیران، فیروزکوه، دماوند، پردیس، شمال‌شرق، لواسان، جنوب‌غرب، جنوب‌شرق، ناحیه سه و غرب نیز چهارشنبه، 18 تیرماه در آستان مقدس امامزاده صالح(ع) برگزار می‌شود.

رقابت در رشته‌های حفظ 10 جزء، حفظ 20 جزء و حفظ کل قرآن در مناطق شمال‌ غرب، جنوب‌ غرب، غرب، ناحیه و جنوب‌ شرق نیز روزهای 22 تا 24 تیرماه در آستان مقدس امامزاده حسن(ع) برگزار می‌شود.

اعلام زمان برپایی مرحله شهرستانی مسابقات قرآن استان تهران
بر اساس گزارش ایکنا، رقابت بخش آقایان نیز از 18 تیرماه آغاز می‌شود و جمعه، 20 همین‌ماه، نیز پایان خواهد یافت. همچنین میزبان بخش آقایان این مسابقات آستان مقدس امامزاده عبدالله(ع) شهرری و آستان مقدس امامزاده روح‌الله(ع) است.

در این بخش شرکت‌کنندگان شهرستان‌های شهرری، شهریار، شهر قدس، ملارد، اسلامشهر، رباط‌کریم، بهارستان، پاکدشت، ورامین، پیشوا، لواسان، فیروزکوه، دماوند و پردیس در روز 18 تیرماه رقابت خود را برگزار می‌کنند.

پنجشنبه، 19 تیرماه، رقابت‌ها (رشته‌های حفظ پنج جزء، حفظ 10 جزء، حفظ 20 جزء، ترتیل و اذان) با حضور شرکت‌کنندگان مناطق شمال‌ غرب، جنوب‌ غرب، غرب، ناحیه سه، جنوب‌ شرق، شمیران و شمال‌ شرق برگزار می‌شود و رقابت رشته‌های حفظ کل و تحقیق این مناطق نیز جمعه، 20 تیرماه، برگزار خواهد شد. میزبان این رشته‌ها آستان مقدس امامزاده روح‌الله(ع) است.

اعلام زمان برپایی مرحله شهرستانی مسابقات قرآن استان تهران

انتهای پیام
captcha