آغاز مسابقات قرآن استان تهران در بخش آقایان
کد خبر: 3917321
تاریخ انتشار : ۲۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۵

آغاز مسابقات قرآن استان تهران در بخش آقایان

رقابت‌های بخش آقایان چهل‌وسومین دوره مسابقات قرآن استان تهران از صبح امروز آغاز شده و تا بعدازظهر ۲۹ مردادماه ادامه خواهد داشت.

آغاز مسابقات قرآن استان تهران در بخش آقایان

به گزارش ایکنا، چهل‌وسومین دوره مسابقات قرآن استان تهران در بخش آقایان از صبح امروز، ۲۸ مردادماه، آغاز شده و تا چهارشنبه ادامه خواهد داشت.

در بخش آقایان این دوره از مسابقات بیش از ۷۰ شرکت‌کننده حضور دارند و رقابت‌ها در رشته‌هایی همچون قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، حفظ پنج جزء، حفظ ۱۰ جزء، حفظ ۲۰ جزء و حفظ کل قرآن کریم برگزار می‌شود.

در نوبت صبح امروز شرکت‌کنندگان در رشته‌های مربوط به بخش حفظ به رقابت پرداختند. در نوبت بعدازظهر نیز رقابت‌ها در رشته اذان و قرائت تحقیق قرآن برگزار می‌شود. رقابت‌ها تنها در رشته قرائت تحقیق فینال دارد و برگزیدگان سایر رشته‌‌ها طی یک مرحله معرفی می‌شوند.

این‌ مسابقات در مجتمع بصیرت اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان تهران برگزار می‌شود.

از جمله چهره‌هایی که در بین راه‌یافتگان به مرحله استانی و البته در بخش آقایان به چشم می‌خورد، می‌توان به «منصور قصری‌زاده» قاری بین‌المللی کشورمان اشاره کرد. از دیگر چهره‌هایی که در رشته حفظ کل قرآن به مرحله استانی راه پیدا کرده‌اند، می‌توان به «محمدجواد دلفانی»، «محمدرسول تکبیری»، «محمدحسین بهزادفر»، «محمود نوروزی» و «علیرضا زرنوشه فراهانی» در رشته حفظ کل قرآن اشاره کرد.

همچنین در رشته حفظ ۲۰ جزء قرآن نیز نام «مسعود سیاف‌زاده» و «محمدحسن موحدی» دو نفر از قاریان شناخته شده کشورمان نیز دیده می‌شود. موحدی در رشته قرائت تحقیق و اذان نیز شرکت کرده و به مرحله استانی راه یافته است.

در رشته قرائت تحقیق نیز چهره‌هایی همچون حبیب صداقت، مجتبی محمدبیگی، علی خشنود و محسن قاسمی در شمار راه‌یافتگان به مرحله استانی این دوره از مسابقات هستند. در رشته اذان نیز حسین شالچی از جمله افراد راه‌یافته به مرحله استانی است.

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha