حضور کاروان خدام رضوی در میناب
کد خبر: 3906654
تاریخ انتشار : ۰۴ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۶

حضور کاروان خدام رضوی در میناب

هم‌زمان با آغاز دهه کرامت، خادمان حرم ثامن‌الحجج علی‌بن‌موسی‌الرضا(ع) در قالب کاروان «زیر سایه خورشید» در میناب حضور پیدا کردند.

به گزارش ایکنا از هرمزگان، روز گذشته، سوم تیرماه هم‌زمان با آغاز دهه کرامت، خادمان حرم ثامن‌الحجج علی‌بن‌موسی‌الرضا(ع) در قالب کاروان «زیر سایه خورشید» در شهرستان میناب حضور پیدا کردند.

خدام در ابتدای حضورشان به همراه فرماندار، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، رئیس بنیاد شهید و معاون سیاسی ـ امنیتی فرماندار میناب و جمعی از مسئولان اداری این شهرستان به غبار‌رویی گلزار شهدای میناب پرداخته و از یک فرزند جانباز به نمایندگی از خانواده شهدا و جانبازان شهرستان میناب تقدیر کردند.

حضور در بیمارستان ابوالفضل شهرستان میناب و آرزوی سلامتی و خدا قوت به کادر درمان که با بیماری کووید 19 درگیر بودند از جمله برنامه‌های این کاروان در شهرستان میناب بوده است. در این دیدار، گروه سقای حسین و گروه سرود روستای حکمی میناب به اجرای سرود پرداختند.

مراسم تقدیر از کادر درمان، گروه‌های جهادی و پاک‌بانانی که در طول ایام شیوع بیماری کووید 19 فعالیت داشته و در حوزه‌های تخصصی خودشان خدماتی را ارائه کردند نیز برگزار شد. همچنین خدام حرم رضوی با حضور در مناطق مختلف میناب، بسته‌های متبرك شده نبات و نمك را بين مردم توزيع کردند.

اسماعیل جهانگیری، مسئول کانون‌های خدمت رضوی در میناب در حاشیه برنامه‌های کاروان زیر سایه خورشید، اظهار کرد: ترویج سبک زندگی بر مبنای اهل‌بیت(ع) مهم‌ترین هدف سفر کاروان زیر سایه خورشید به اقصی نقاط کشور است.

وی تصریح کرد: استفاده از ظرفیت دهه کرامت برای گسترش فرهنگ رضوی از دیگر اهداف سفر کاروان زیر سایه خورشید به استان‌ها، شهرستان و مناطق مختلف است.

انتهای پیام
captcha