اهل‌بیت(ع) مصداق رحمت الهی هستند
کد خبر: 3906913
تاریخ انتشار : ۰۵ تير ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۳

اهل‌بیت(ع) مصداق رحمت الهی هستند

نماینده ولی فقیه در خوزستان با اشاره به حضور خدام حرم مطهر رضوی در استان، گفت: این برنامه‌ها زمینه محبت در قلب‌ها را ایجاد می‌کند. هر کجا که رنگ و بوی اهل بیت(ع) مشاهده شود آنجا مصداق رحمت الهی است.

امام جمعه

به گزارش ایکنا از خوزستان، خدام حرم مطهر رضوی، عصر امروز 5 تیرماه با حجت‌الاسلام و المسلمین سیدمحمدنبی موسوی‌فرد، نماینده ولی فقیه در خوزستان و امام جمعه اهواز دیدار کردند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدمحمدنبی موسوی‌فرد در این دیدار با تبریک سالروز ولادت امام رضا(ع) و حضرت معصومه(س)، اظهار کرد: امسال سیزدهمین سالی است که کاروان کارگزاران بارگاه حضرت ثامن‌الحجج(ع) به خوزستان سفر کرده‌اند. 

وی با بیان اینکه خوزستان با سابقه درخشان برخورداری از مردم ولایت مدار، دروازه ورود تشیع به کشور و اولین نقطه ورود امام رضا به کشور، افتخار این را دارد که میزبان حضور خدام باشد، افزود: سفر خدام به استان‌های کشور پیام آور رحمت الهی یعنی همان وجود مقدس امام رئوف است.

موسوی فرد گفت: این حضور کاروان خدام، پیام‌آور عشق و محبت اهل بیت(ع) در دلها و باعث ایجاد محبت در قلوب مومنین است. این برنامه‌ها زمینه محبت در قلب‌ها را ایجاد می‌کند. هر کجا که رنگ و بوی اهل بیت(ع) مشاهده شود آنجا مصداق رحمت الهی است.

نماینده ولی فقیه در خوزستان در پایان با اشاره به شرایط سخت درگیری با ویروس کرونا از اینکه حضور کاروان امام رئوف در خوزستان تعطیل نشد ابراز خوشحالی و از برنامه‌ریزان قدردانی کرد.

انتهای پیام
captcha