برگزاری مسابقه عکاسی «نشاط اداری» در لرستان
کد خبر: 3907087
تاریخ انتشار : ۰۷ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۵

برگزاری مسابقه عکاسی «نشاط اداری» در لرستان

مسابقه عکاسی «نشاط اداری» با هدف ترویج تکریم ارباب‌رجوع، ویژه قضات و کارکنان شوراهای حل اختلاف سراسر کشور برگزار می‌شود.

برگزاری مسابقه عکاسی «نشاط اداری» در لرستانبه گزارش ایکنا از لرستان، شوراهای حل اختلاف استان، به‌مناسبت تقارن هفته قوه قضاییه و دهه کرامت، در راستای ترغیب کارکنان شوراهای حل اختلاف به اجرای فرهنگ صلح و سازش با روحیه قوی و شاداب مسابقه عکاسی با گوشی همراه را تحت عنوانِ «نشاط اداری» را با هدف ترویج تکریم ارباب رجوع، مختص قضات و کارکنان شوراهای حل اختلاف سراسر کشور برگزار می‌کند.

مهلت ارسال آثار به دبیرخانه این مسابقه عکاسی واقع در شوراهای حل اختلاف لرستان تا 13 تیرماه جاری اعلام شده و علاقه‌مندان به شرکت در این مسابقه می‎توانند تصاویر خود را با پیام‌رسان ایتا به شماره همراه 09167097280 ارسال کنند. در پایان به نفرات برتر، جوایز و لوح تقدیر اهدا خواهد شد.

همچنین، به‌مناسبت گرامی‎داشت هفته قوه قضائیه و تقارن آن با دهه کرامت، امروز شنبه، هفتم تیرماه محفل انس با قرآن‌ کریم با حضور قاریان بین‌المللی و ممتاز استان لرستان و رؤسا و کارکنان تشکیلات قضایی لرستان، برگزار شد.

در این مراسم، رئیس شوراهای حل اختلاف استان لرستان، معاونان رئیس کل، قضات، کارکنان شوراهای حل اختلاف و دادگستری استان، رؤسا و کارکنان سازمان‌ها و نهادهای تابعه، با قرائت قرآن و فاتحه نثار روح مطهر امام(ره) و شهدا، به مقام والای آنان ادای احترام کردند.

انتهای پیام
captcha