شکنجه یکی از ارکان حکومت بحرین است
کد خبر: 3907281
تاریخ انتشار : ۰۸ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۴
معاون دبیرکل الوفاق:

شکنجه یکی از ارکان حکومت بحرین است

«شیخ حسین الدیهمی»، معاون دبیرکل جمعیت الوفاق بحرین تأکید کرد: شکنجه به یکی از ارکان نظام سیاسی در اداره بحرین تبدیل شده است.

شکنجه یکی از ارکان حکومت بحرین استبه گزارش ایکنا به نقل از پایگاه خبری مرآة البحرین، «شیخ حسین الدیهمی»، معاون دبیرکل جمعیت الوفاق بحرین طی سخنانی در روز جهانی کمک به قربانیان شکنجه تصریح کرد: به دلیل عدم مشارکت مردمی در سیاستگذاری و اداره کشور و اصرار حکومت در ضایع کردن حقوق سیاسی، شکنجه به ویژه در قوه قضائیه که با استقلال هیچ آشنایی ندارد، به یک رکن اصلی در سرکوب تبدیل شده است.

وی با تأکید بر این که هزاران زندانی بارها مورد شکنجه قرار گرفته‌اند، گفت: بسیاری از آنها زیر شلاق جلادان به شهادت رسیده و بسیاری همچنان در زندان‌ها رنج می‌برند، برخی با بیماری‌های دائمی از زندان خارج شده و بعضی به دلیل شکنجه‌های سخت بارها مرگ را تجربه کرده‌اند.

دبیرکل الوفاق در ادامه از تعدادی از شهدایی که در زندان‌های بحرین زیر شکنجه جان داده‌اند و تاکنون قاتلان آنها محاکمه نشده‌اند، مانند عیسی رضی آل رضی، عبدالعزیز جمعه عیاد، حسن جاسم محمدمکی الفردان، علی عیسی صقر، زکریا راشد حسن العشیری، عدالکریم فخراوی، جعفر الدرازی و محمد سهوان نام برد.

انتهای پیام
captcha