انتشار دو کتاب قرآنی در آلمان
کد خبر: 3907290
تاریخ انتشار : ۰۸ تير ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۵

انتشار دو کتاب قرآنی در آلمان

انستیتو علوم انسانی و علوم اسلامی آلمان،‌ دو کتاب «Vernunft und Offenbarung»(عقل و وحی) و «Die Position der Frauen aus der Sicht des Korans»(جایگاه زن از منظر قرآن) را منتشر کرد.

انتشار دو کتاب قرآنی در آلمان

به گزارش ایکنا از آلمان؛ انستیتو علوم انسانی و علوم اسلامی آلمان در ادامه انتشار آثار اسلامی خود، اقدام به انتشار دو کتاب جدید با عنوان «Vernunft und Offenbarung»(عقل و وحی) و « Die Position der Frauen aus der Sicht des Korans»(جایگاه زن از منظر قرآن) کرده است.

این آثار نوشته محمد سامر مرتضی، پژوهشگر مطالعات اسلامی و علوم سیاسی و رهیافته انجمن شهید ادواردو آنیلی است که اصالت او به شهر اوبروزل واقع در ایالت راینلاند ـ فالتز در کشور آلمان مربوط می‌شود. وی از جمله نویسندگانی است که آثار بسیاری در حوزه‌های مختلف فکری و فرهنگی دارد.

این دو کتاب اکنون منتشر شده و در دسترس عموم قرار دارد.

محمد سامر مرتضی اخیراً کتاب دیگری را با عنوان «کلماتی برای توصیف یک "ما"ی فراگیر» در آلمان منتشر کرده بود. این اثر پژوهشی درباره مسلمانان این کشور است. سامر مرتضی در این اثر به هویت مسلمانان و تاریخ پرفراز و نشیب زندگی آنها در آلمان پرداخته است. محمد سامر مرتضی همچنین در بخش دیگری از کتاب خود، قانون اساسی آلمان، قوانین اسلامی و گروه‌های راست افراطی را نیز مورد بررسی قرار داده است.

انتهای پیام
captcha