دهه کرامت فرصتی ارزشمند برای تبیین سیره ائمه است
کد خبر: 3907505
تاریخ انتشار : ۰۹ تير ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۴

دهه کرامت فرصتی ارزشمند برای تبیین سیره ائمه است

فرماندار شهرستان يزد گفت: دهه كرامت جدای از جشن‌ها، در بردارنده معانی و مفاهیم ارزشمند مستتر در سیر زندگی ائمه اطهار(ع) است؛ لذا باید از این فرصت برای تبیین سیره ائمه اطهار(ع) بهره‌ برد.

دهه کرامت فرصتی ارزشمند برای تبیین سیره ائمه اطهار استبه گزارش ایکنا از یزد، سیدمحمد رستگاری، فرماندار شهرستان یزد 9 تیرماه در دیدار خدام حرم رضوی اظهار کرد: حضور خادمان آستان مقدس رضوی، هر ساله نورانیت و برکات زیادی را در شهر‌های کشور، از جمله استان یزد جاری می‌کند.

فرماندار يزد بر تبیین سیره ائمه اطهار(ع) در دهه کرامت تاکید کرد و گفت: دهه كرامت جدای از جشن‌ها در بردارنده معانی و مفاهیم ارزشمند مستتر در سیر زندگی ائمه اطهار(ع) است و حضور خادمان آستان قدس رضوی در نقاط مختلف باعث ترویج بیشتر نگاه به زندگی بزرگان دين در جامعه می‌شود.

حسینی، یکی از خدام حرم رضوی نیز در این نشست خدمت به مردم را یکی از نقاط برجسته سیره زندگی امام هشتم(ع) بیان کرد و گفت: تا می‌توانید به مردم خدمت کنید، زیرا خدمت به مردم تنها چیزی است که همه اهل‌بیت(ع) از جمله حضرت ثامن‌الحجج(ع) به انجام آن اهتمام داشتند.

سید محمدناصر حیدری، دبیر جشنواره زیر سایه خورشید نیز در این نشست گفت: جشنواره زیر سایه خورشید برای سیزدهمین سال متوالی در کشور و با همکاری تشکل‌های مختلف همزمان با دهه کرامت اجرایی می‌شود.

وی ادامه داد: امسال به دلیل شیوع کرونا شاهد برگزاری متفاوت این جشنواره هستیم و تصمیم بر آن گرفته شد به منظور پرهیز از تجمع مردمی این جشنواره در قالب مجازی و برنامه‌های تلویزیونی به خانه‌های مردم برده شود که در این راستا برنامه‌هایی در حال اجراست.

یادآور می‌شود قرائت صلوات خاصه و اشعاری در مدح امام‌ رئوف(ع) توسط یکی از خادمان آستان مقدس رضوی، تقدیر از فرماندار و کارکنان فرمانداری با هدایای متبرک رضوی از دیگر برنامه‌های این نشست بود.

انتهای پیام
captcha