اجرای طرح «دست‌های مهربانی» در میناب
کد خبر: 3907560
تاریخ انتشار : ۰۹ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۷

اجرای طرح «دست‌های مهربانی» در میناب

رئیس اداره اوقاف میناب از اجرای طرح دست‌های مهربانی با هدف اجرای نیت واقفان در کمک به مستمندان این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایکنا از هرمزگان، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان، مصطفی محب‌زاده، رئیس اداره شهرستان میناب، اظهار کرد: طرح دست‌های مهربانی با هدف اجرای نیت واقفان در کمک به مستمندان، ایتام و زنان سرپرست خانوار در این شهرستان اجرا شد.

وی با بیان اینکه خانواده‌های نیازمند شهرستان میناب از حدود 20 میلیون تومان اجرای نیات واقفان از محل عواید 6 فقره موقوفه و کمک‌های مردمی بهره‌مند شدند، افزود: امداد کریمانه و محترمانه از اولویت‌های این طرح است، در امداد کریمانه، واقف و موقوف‌‌علیهم همدیگر را نمی‌بینند؛ ممکن است خیلی از واقفان در قید حیات نباشند اما آثار و برکات خیری که بر جای گذاشته‌اند به دست نیازمندان می‌رسد.

رئیس اداره اوقاف میناب تصریح کرد: در طرح دست‌های مهربانی افراد نیازمند مطابق نیات واقفان شناسایی شدند تا بتوانیم ضمن خدمت‌رسانی مطلوب و کریمانه به این افراد، اجرای نیت صحیح کرده باشیم. مشکلات مالی، بهداشتی، از دست دادن شغل و همچنین مشکلات روحی از ثمرات آمدن ویروس منحوس کرونا  بوده که این روزها با دست‌های مهربان واقفان و خیران، تلخی‌هایش شیرین شده است.

محب‌زاده با اشاره به اینکه اجرای امینانه نیات واقفان خیراندیش در اوقاف بسیار حائز اهمیت و در اولویت است و توان حداکثری این مجموعه تلاش در اجرای امینانه نیات این موقوفات است، افزود: از محل نیات احمدبن‌محمد، دکاکی، ماتم قلعه، پاجم، بهمنی، ماه‌خاتونی و تکیه‌مولا، مبلغ 20 میلیون تومان اجرای نیت شد. از مردم عزیز درخواست دارم وقف‌ها را به سمت نیازهای  روز جامعه سوق دهند تا شاهد وقف‌های جدیدی باشیم.

انتهای پیام
captcha