افتتاح سومین بیمارستان حزب‌الله عراق ویژه بیماران کرونایی
کد خبر: 3907669
تاریخ انتشار : ۰۹ تير ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۰

افتتاح سومین بیمارستان حزب‌الله عراق ویژه بیماران کرونایی

گردان‌های حزب‌الله عراق امروز، 9 تیرماه، سومین بیمارستان صحرایی ویژه بیماران کرونایی در استان ذی‌قار عراق را افتتاح کرد.

به گزارش ایکنا؛ به نقل از خبرگزاری «المعلومه»، شیخ «میثم العبودی»، مسئول امور اجتماعی گردان‌های حزب‌الله در کنفرانس مطبوعاتی درباره افتتاح این بیمارستان صحرایی گفت: گردان‌های حزب‌الله پس از افتتاح دو بیمارستان صحرایی در استان‌های بصره و بابل عراق ویژه بیماران کرونایی، امروز نیز سومین بیمارستان را در استان ذی‌قار افتتاح کرده است.

وی با بیان اینکه این بیمارستان دارای 50 تخت برای بیماران و یک اتاق مراقبت‌های ویژه است، گفت: بیمارستان صحرایی ذی‌قار یک مرکز بهداشتی است که تا پایان بحران کرونا به اهالی استان ذی‌قار خدمت‌رسانی خواهد کرد.

العبودی ادامه داد: استان ذی‌قار شهدای بسیاری از میان نیروهای امنیتی و حشدالشعبی تقدیم کرده است و فرزندان ناصریه مبارزات بسیاری علیه گروه تروریستی داعش داشته‌اند.

وی بیان کرد: گردان‌های حزب‌الله علاوه بر توزیع بسته‌های معیشتی میان خانواده‌های نیازمند و خانواده‌های شهدا و مجروحان، پویش اهدای خون نیز راه‌اندازی کرده است که بیش از هزار نفر تا کنون خون خود را اهدا کرده‌اند.

بر اساس اعلام خبرگزاری المعلومه،‌ «ناظم الوائلی» استاندار ذی‌قار نیز اقدام گردان‌های حزب‌الله در افتتاح بیمارستان صحرایی را ستود و تأکید کرد که این اقدام نشان‌دهنده عشق این گروه به عراق و مردم این کشور است.

وی افزود: گروه مقاومت اسلامی گردان‌های حزب‌الله،‌ گروهی مبارز است که برای پیروزی عراق بر تروریسم خون‌های بسیاری تقدیم کرده است. لذا عجیب نیست که در بحران کرونا حامی شهروندان عراقی در استان ذی‌قار نباشد.

افتتاح بیمارستان ویژه بیماران کرونایی در ذی قار عراق از سوی گردان های حزب الله

انتهای پیام
captcha