ثبت نام آموزش عمومی و تخصصی قرآن در مؤسسه اهل الکساء آغاز شد
کد خبر: 3907787
تاریخ انتشار : ۱۰ تير ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۸

ثبت نام آموزش عمومی و تخصصی قرآن در مؤسسه اهل الکساء آغاز شد

مؤسسه قرآن و عترت اهل الکساء کرج، آموزش‌های حضوری و غیرحضوری قرآن را با رعایت پروتکل‌های بهداشتی آغاز کرد.

به گزارش ایکنا؛ مؤسسه قرآن و عترت اهل الکساء به دنبال اعلام ستاد مقابله با کرونا مبنی بر بازگشایی همه مراکز با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی، اقدام به برپایی دوره‌های حضوری آموزش قرآن برای همه مقاطع سنی کرده است.

در این راستا، برنامه‌های آموزش قرآن، ویژه بزرگسالان در زمینه حفظ قرآن، نهج‌البلاغه، زبان انگلیسی و قرائت قرآن کریم به صورت مجازی و تلفنی برپا می‌شود.

همچنین ثبت نام دوره‌های مهد قرآن کریم همراه با آموزش معنامحور قرآن کریم، حفظ قرآن کریم، آموزش اذان و مکبری، احکام و آموزش نماز، تواشیح و هم‌خوانی، اسلام‌شناسی، مداحی کودکان، کلاس‌های هنری، مهارت‌های زندگی، قصص‌الانبیاء، فن بیان و دکلمه‌خوانی آغاز شده است.

اکرم غلامی، عضو هیئت مدیره مؤسسه اهل الکساء گفت: مؤسسه به منظور برگزاری کلاس‌های مهد قرآن کریم با بهره‌مندی از مربیان بیشتر و امکان برپایی دوره‌ها در فضای بزرگتر با تعداد محدود افراد و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی برنامه‌ریزی شده است.

همچنین نام‌نویسی در ترم تابستان برای دوره‌های آموزش قرآن در رشته‌های قرائت تحقیق، روخوانی، حفظ، تفسیر، ترتیل‌خوانی، تفسیر، تجوید، حفظ و نهج‌البلاغه، مداحی، اذان کودکان، قصه‌گویی و اخلاق کودکان، زهراشناسی ویژه نوجوانان و مشاوره و در بخش هنری شروع شده که علاقه‌مندان می‌توانند برای نام‌نویسی با شماره 34442136 تماس بگیرند یا به نشانی کرج، میدان آزادگان، خیابان مطهری، بین خیابان سرو و گلزار شهدا، ساختمان سعید، واحد 2 مراجعه کنند.

انتهای پیام
captcha