فردا؛ روز خشم مردمی در غزه
کد خبر: 3907839
تاریخ انتشار : ۱۰ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۱

فردا؛ روز خشم مردمی در غزه

مراسم «روز خشم مردمی» در اعتراض به معامله قرن و طرح الحاق اسرائیل فردا، 11 تیرماه در غزه برگزار می‌شود.

فراخوان برای مشارکت حداکثری در تظاهرات «روز خشم مردمی» در غزهبه گزارش ایکنا به نقل از پایگاه خبری فلسطین الیوم، «محمد الحزازین»، از رهبران جنبش جهاد اسلامی فلسطین، مشارکت حداکثری شهروندان فلسطینی در فعالیت‎های «روز خشم مردمی» در اعتراض به طرح الحاق و معامله قرن را خواستار شد.

وی اظهار کرد: این فعالیت‌ها در راستای طرح اعلام‌شده در نشست گروه‌های مقاومت با عنوان «در مقابله با طرح الحاق و معامله قرن اتحاد داریم» در غزه انجام می‌گیرد. 

الحزازین با بیان اینکه همه قوا و گروه‌های مردمی و اجتماعی با قدرت در این فعالیت‌ها مشارکت خواهند کرد، توضیح داد: مردم از همه مناطق غزه فردا در ساعت یازده صبح در چهارراه «الصناعه» جمع می‌شوند و به سمت چهارراه «انصار» حرکت خواهند کرد.

وی با تأکید بر اینکه ملت ما از اتحاد خود در برابر طرح الحاق و معامله قرن پاسخ خواهد گرفت، افزود: این طرح، که حقوق ما را هدف قرار داده است، تنها با مرگ ما اجرا می‎شود.

الحزازین در ادامه تصریح کرد: ملت ما تاکنون توطئه‌ها و طرح‌های بسیاری را، که اخراج آنها از سرزمینشان را هدف قرار داده بود، با تمسک به مقاومت با شکست روبه‌رو کرده است.

وی مقاومت را عامل عجز رژیم اشغالگر با همه جبروت و ظلم آن برشمرد که نسل به نسل در میان مردم فلسطین به ارث رسیده و ریشه‌کن کردن آن ممکن نیست.

انتهای پیام
captcha