النجباء: اشغالگران با مزدوران خود علیه مقاومت توطئه می‌کنند
کد خبر: 3907929
تاریخ انتشار : ۱۰ تير ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۶

النجباء: اشغالگران با مزدوران خود علیه مقاومت توطئه می‌کنند

دبیرکل جنبش النجباء با اشاره به درخواست برخی از خائنان برای خلع سلاح مقاومت، گفت که «اشغالگران» به توهین خود به حاکمیت عراق و غارت ثروت ملی و تحریک «مزدوران» برای توطئه‌ علیه مقاومت ادامه می‌دهند.

به گزارش ایکنا؛ به نقل از براثا، شیخ «اکرم الکعبی»، دبیرکل جنبش مقاومت اسلامی عراق «النجباء» در صفحه توئیتر خود از اظهارات عناصر مزدور درباره لزوم خلع سلاح مقاومت به شدت انتقاد کرد و گفت: افراد خائن این درخواست را در حالی مطرح می‌کنند که درباره سلاح شبه‌نظامیان وابسته به اقلیم کردستان عراق و بارزانی و گروه‌هایی که تحت حمایت آمریکا در پایگاه نظامی عین الاسد قرار دارند، سکوت می‌کنند.

شیخ اکرم الکعبی افزود: وقتی مسئولان رده‌بالا با اشغالگران آمریکایی معامله می‌کنند تا تروریست‌ها را مجدداً به کشور بازگردانند، دستگاه قضا نیز داعشی‌های عرصه سیاست را که برای ویرانی و نابودی کشور اقدام می‌کنند، طی معامله‌ای تبرئه می‌کند. حال همین داعشی‌های سیاسی ملی‌گرا معرفی می‌‌شوند، ولی به افرادی که برای آزادی عراق تلاش و از حاکمیت کشور دفاع می‎کنند، تهمت زده می‏‌شود.

دبیرکل جنبش «النجباء» گفت که چنین اقداماتی، خیانت به خون شهداء و هدر دادن خون‌های ریخته شده در جنایات گروه تروریستی داعش در اسپایکر، الرمادی و هیت است.

وی منفعت‌طلبی برخی احزاب حاکم را مورد انتقاد قرار داد و نوشت: اشغالگران آمریکایی نه تنها قصد ترک عراق را ندارند، بلکه به سرقت و غارت سرمایه‌های ملت و توطئه علیه مقاومت با سوء استفاده از خائنان و مزدوران ادامه می‌دهند.

 

انتهای پیام
captcha