کودکان کردستانی سوره «کوثر» را به تصویر می‌کشند
کد خبر: 3907964
تاریخ انتشار : ۱۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۲

کودکان کردستانی سوره «کوثر» را به تصویر می‌کشند

معاون فرهنگی و امور روحانیون مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور از برگزاری مسابقه نقاشی «تصویرگری سوره کوثر» ویژه فرزندان روحانیون و طلاب استان کردستان خبر داد.

حجت‌الاسلام حسین شهسواری، معاون فرهنگی و امور روحانیون مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور، در گفت‌وگو با ایكنا از كردستان، اظهار كرد: فراخوان مسابقه قرآنی «تصویرگری سوره كوثر» ویژه فرزندان روحانیون و طلاب استان كردستان از امروز، 11 تیرماه اعلام شده است و علاقه‌مندان تا 10 مردادماه فرصت دارند آثار خود را به دبیرخانه مسابقه قرآنی در مركز بزرگ اسلامی ارسال كنند.

وی با اشاره به اینكه این مسابقه قرآنی ویژه فرزندان خردسال بین سنین 3 تا10  سال طلاب و روحانیون است، افزود: مسابقه قرآنی «تصویرگری سوره کوثر» با هدف آشنایی کودکان با معانی و مفاهیم آیات قرآن کریم و بیان داستان‌های قرآن به زبان کودکانه برگزار شده است.

حجت‌الاسلام شهسواری دوران كودكی را بهترین زمان برای نهادینه كردن فرهنگ قرآنی دانست و بیان كرد: با سوق دادن كودكان به سمت فرهنگ قرآنی می توان زمینه تربیت یك جامعه قرآنی را فراهم كرد.

وی تقویت انس با قرآن کریم و تربیت قرآنی جامعه را از مهم‌ترین نیازهای كنونی جامعه دانست و اعلام كرد: در این راستا باید با بهره‌گیری از برنامه‌های مختلف بتوانیم این اهداف را دنبال كنیم.

معاون فرهنگی و امور روحانیون مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور تولید محتوای قرآنی را لازمه تربیت قرآنی جامعه دانست و بیان كرد: براین اساس معاونت فرهنگی مرکز بزرگ اسلامی تولید محتواهای قرآنی متناسب با شرایط سنی مختلف و بهره‌گیری از ظرفیت فضای مجازی در اولویت امور خود قرار داده است.

وی در پایان یادآور شد: نفرات برگزیده مسابقه قرانی «تصویرگری سوره كوثر» در پایان مهلت ارسال آثار از سوی مركز بزرگ اسلامی غرب كشور مورد تجلیل قرار خواهند گرفت.

انتهای پیام
captcha