۵۹ مددجوی محکوم مالی در یزد به آغوش خانواده بازگشتند
کد خبر: 3908098
تاریخ انتشار : ۱۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۱

۵۹ مددجوی محکوم مالی در یزد به آغوش خانواده بازگشتند

رئیس کل دادگستری استان یزد با اشاره به آزادی ۵۹ مددجوی محکوم مالی جرائم غیرعمد در سال جاری، از گذشت ۱۴۰ میلیارد ریالی شکات یزدی خبر داد.

۵۹ مددجوی محکوم مالی در یزد به آغوش خانواده بازگشتندبه گزارش ایکنا از یزد، به نقل از روابط‌عمومی ستاد دیه استان یزد، غلامعلی دهشیری، رئیس کل دادگستری و رئیس هیئت امنای ستاد دیه استان یزد اظهار کرد: به کوشش و همت اعضای کمیته صلح و سازش ستاد دیه، شورای حل اختلاف صلحی زندان، مددکاران زندان و قضات اجرای احکام استان یزد و طی برگزاری تعداد ۱۱۰ جلسه با شکات مبلغی بیش از ۱۴۰ میلیارد ریال از شکات پرونده‌ها در ابتدای سال جاری گذشت رضایت‌مندانه اخذ شده است .

این مقام مسئول با اشاره به تلاش و کوشش اعضا کمیته صلح و سازش برای حل و فصل کردن پرونده محکومان جرایم غیر عمد گفت: اعضا کمیته و مددکاران زندان در تلاشند تا با رعایت شرایط انصاف در پرونده‌های قضایی و حقوقی طرفین و با اتکا به آموزه‌های دینی و اخلاقی با اولویت قرار دادن رضایت خداوند و بحث صلح و سازش، تا حد ممکن بیشترین اخذ گذشت رضایت‌مندانه را داشته باشند.

یادآور می‌شود ستاد دیه استان یزد از ابتدای سال جاری تاکنون موفق به آزادی ۵۹ مددجو محکوم مالی جرائم غیر عمد با پرداخت ۱ میلیارد تومان شده است .

انتهای پیام
captcha