آغاز مرحله شهرستانی مسابقات سراسری قرآن در سنندج
کد خبر: 3908291
تاریخ انتشار : ۱۳ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۷

آغاز مرحله شهرستانی مسابقات سراسری قرآن در سنندج

رئیس اداره اوقاف سنندج از آغاز چهل و سومین دوره مسابقات سراسری قرآن از نخستین ساعات امروز، ۱۳ تیرماه در امامزاده پیرمحمد سنندج خبر داد.

آرمان شریفی، رئیس اداره اوقاف و امور شهرستان سنندج در گفت‌وگو با ایکنا از کردستان، اظهار کرد: چهل و سومین دوره مسابقات سراسری قرآن به‌منظور ارتقای کیفی مسابقات قرآنی و صرفه‌جویی در هزینه‌ها امسال به‌صورت منطقه‌ای برگزار می‌شود.

وی افزود: در این راستا متسابقان قرآنی از شهرستان‌های دیواندره، کامیاران و سنندج در این دوره از رقابت‌های قرآنی امروز با هم به رقابت خواهند پرداخت.

شریفی با اشاره به شرکت 200 شرکت‌کننده در این دوره از مسابقات قرآنی گفت: چهل و سومین دوره مسابقات سراسری قرآن در رشته‌های قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، حفظ پنج جزء، 10 جزء، 20 جزء و حفظ کل قرآن کریم، اذان و دعاخوانی برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: اسماعیل تمهیدی، فرید عزت‌پور، امین اسدی و علی‌اصغر فاطمی‌زاد در بخش آقایان و ژاله حیدری مقدم، شایسته درویشی نیز در بخش بانوان کار داوری این دوره از رقابت‌های قرآنی را انجام می‌دهند.

رئیس اداره اوقاف سنندج ارتقای سطح متسابقان قرآنی را از اولویت‌های اداره اوقاف و امور خیریه این شهرستان دانست و یادآور شد: در این راستا در تلاشیم با همکاری پیشکسوتان قرآنی استان ضمن شناسایی استعدادهای قرآنی آنان را برای شرکت در مسابقات سراسری قرآن آماده کنیم.

یادآور می‌شود، برگزیدگان مرحله شهرستانی جواز حضور در مرحله استانی چهل و سومین دوره مسابقات سراسری قرآن را دریافت خواهند کرد.

انتهای پیام
captcha