برگزاری دوره حفظ «ربیع القلوب» در موسسه قرآنی غدیر خوزستان
کد خبر: 3908406
تاریخ انتشار : ۱۴ تير ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۲

برگزاری دوره حفظ «ربیع القلوب» در موسسه قرآنی غدیر خوزستان

دوره حفظ قرآن کریم با عنوان «ربیع القلوب» در موسسه قرآنی غدیر خوزستان وابسته به حوزه علمیه الغدیر اهواز برگزار می‌شود.

موسسه غدیر

به گزارش ایکنا از خوزستان، دوره حفظ قرآن کریم با عنوان «ربیع القلوب» در موسسه قرآنی غدیر خوزستان وابسته به حوزه علمیه الغدیر اهواز آغاز شده است.

این دوره در راستای تعمیق معرفت عمومی و درک و تدبر قرآن کریم و همچنین تلاش در جهت تقویت ایمان و اعتقاد افراد جامعه به قرآن و عترت و عملی شدن فرهنگ قرآن و عترت در ابعاد فردی و اجتماعی تدوین شده است.

این دوره تابستانه با حضور دانش‌آموزان پسر خوزستانی در پایه‌های تحصیلی هشتم تا دوازدهم همراه خواهد بود که در آن، دو جزء از قرآن کریم را همراه با مفاهیم قرآنی، فرامی‌گیرند.

همچنین در این دوره علاوه بر حفظ و یادگیری قرآن کریم، برگزاری پیش دوره روانخوانی قرآن کریم، تخفیف شهریه، برگزاری دوره‌های مفاهیم و تفسیر مختصر در کنار حفظ قرآن، امکان ادامه حفظ با حجم کم در ادامه سال تا حفظ کل، نظارت مستمر بر حفظ قرآن آموزان و اعطای مدرک حفظ دو جزء از موسسه هم در نظر گرفته شده است. 

پسران خوزستانی علاقمند به حفظ قرآن در تابستان، می‌توانند تا تاریخ 15 تیرماه به منظور ثبت‌نام به لینک زیر مراجعه کرده و اطلاعات خود را در قسمت «ثبت نام دوره قرآنی ربیع القلوب» ثبت کنند. https://howzehalghadir.com/

انتهای پیام
captcha