جشنواره رسانه‌ای «گوهر زینبی» در چهارمحال‌وبختیاری تمدید شد
کد خبر: 3908722
تاریخ انتشار : ۱۵ تير ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۲

جشنواره رسانه‌ای «گوهر زینبی» در چهارمحال‌وبختیاری تمدید شد

جشنواره رسانه‌ای «گوهر زینبی» با موضوع عفاف و حجاب که از سوی سازمان بسیج رسانه چهارمحال‌وبختیاری برگزار می‌شود تا 18 تیرماه سال جاری تمدید شد.

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌‌وبختیاری، جشنواره رسانه‌ای «گوهر زینبی» با موضوع عفاف و حجاب از سوی سازمان بسیج رسانه چهارمحال‌وبختیاری برگزار می‌شود و ارسال آثار تولیدی به این جشنواره در قالب خبر، تیتر، یادداشت، مقاله، گزارش، مصاحبه، فیلم، موشن‌گرافی و عکس، تا 18 تیرماه سال جاری تمدید شده است.

بر اساس این گزارش، نقش حجاب در سلامت خانوده، حجاب و عفاف از منظر قرآن کریم و احادیث، جامعه‌شناسی و حجاب، نقش والدین در حجاب فرزندان، غیرت دینی مردان و حجاب، تاثیرات بی‌حجابی بر سلامت جامعه از موضوعات اعلام شده برای این جشنواره هستند.

اصحاب رسانه استان می‌توانند آثار خود را که در بازه زمانی ابتدای مهرماه سال 98 تا 18 تیرماه سال جاری در قالب‌های یاد شده تولیده شده است به دبیرخانه این جشنواره واقع در شهرکرد، فرهنگیان، خیابان پیروزی، ستاد سپاه قمر بنی‌هاشم(ع)، ساختمان بسیج اقشار، سازمان بسیج رسانه استان ارسال کنند.

خاطرنشان می‌شود، تحویل آثار به صورت حضوری بوده و در هفته عفاف و حجاب، 5 اثر برگزیده تجلیل خواهند شد، علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 03831322043 تماس حاصل کنند.

انتهای پیام
captcha