برگزیدگان جایزه ادبی آهو تجلیل شدند
کد خبر: 3908744
تاریخ انتشار : ۱۵ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۶

برگزیدگان جایزه ادبی آهو تجلیل شدند

برگزیدگان جایزه ادبی آهو در مراسم رونمایی از سه عنوان کتاب با حضور مدیرکل ارشاد سمنان تجلیل شدند.

قصه و داستان موجب تقویت و ماندگاری فرهنگ می‌شود

به گزارش ایکنا از سمنان، فرشید فلاح، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان امروز، 15 تیرماه در مراسم رونمایی از سه عنوان کتاب و تجلیل از برگزیدگان سومین جائزه ادبی آهو در فرهنگسرای امید خانواده با بیان اینکه خداوند متعال بسیاری از مسائل را در قرآن کریم به‌صورت قصص قرآنی به شکلی زیبا و دلنشین بیان فرموده‌اند، گفت: قصه و داستان موجب تقویت و ماندگاری فرهنگ می‌شود.

وی ایجاد و فعالیت کتابخانه پستی رنگین‌کمان در سمنان را کاری نو، خلاقانه و بسیار جالب برشمرد و گفت: در حالیکه بچه‌های شهرهایی مانند مشهد، کرمان و حتی تهران فاقد چنین کتابخانه‌ای هستند، اما در سمنان بسیاری از افراد می‌توانند با عضویت در این کتابخانه به راحتی کتاب را در منزل دریافت و پس از مطالعه به کتابخانه بازگردانند.

مدیرکل ارشاد سمنان از دست‌اندرکاران این کتابخانه و نیز برگزاری این مراسم تجلیل کرد و با تبریک روز قلم به نویسندگان و اهالی قلم، بر توسعه و ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی در جامعه تأکید کرد.

یادآور می‌شود، در این مراسم سه عنوان کتاب حاوی 22 داستان از 22 نویسنده در قالب سومین جایزه ادبی آهو رونمایی و از برگزیدگان این جایزه با حضور مسئولان شورای شهر و سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری و نیز جمعی از کودکان تجلیل شد.

انتهای پیام
captcha