بازگشایی فعالیت مراکز قرآنی در رباط کریم
کد خبر: 3908826
تاریخ انتشار : ۱۵ تير ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۸

بازگشایی فعالیت مراکز قرآنی در رباط کریم

کارشناس قرآنی تبليغات اسلامی رباط کريم از آغاز دوباره فعالیت خانه و مؤسسات قرآنی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در این شهرستان خبر داد.

ازسرگیری فعالیت مراکز قرآنی در رباط کریمبه گزارش خبرنگار افتخاری ایکنا، حجت‌الاسلام یاسر بیانلو،‌ کارشناس قرآنی تبليغات اسلامی رباط کريم، 15 تيرماه از آغاز دوباره فعالیت خانه و مؤسسات قرآنی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در این شهرستان خبر داد.

وی افزود: با توجه به موافقت ستاد ملی مقابله با ویروس کرونا و پیگیری‌های دارالقرآن، فعالیت‌های خانه‌های قرآنی و مؤسسات تحت پوشش این اداره با تأکید بر رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، امکان‌پذیر شد.

کارشناس قرآنی تبلیغات اسلامی رباط کریم ادامه داد: استفاده همه عوامل اجرایی و مربیان از ماسک و دستکش و در دسترس بودن مواد ضدعفونی کننده در فضای آموزشی و ضدعفونی کردن مکان آموزشی ضروری و حضور افراد در مراکز حداکثر سه ساعت در روز است.

حجت‌الاسلام بیانلو تصریح کرد: برگزاری دوره‌های ناتمام قبلی و اتمام آن‌ها طبق توافق بین تشکل‌ها و مخاطبان با نظارت این اداره در اولویت است.

کارشناس قرآنی تبليغات اسلامی رباط کريم با بیان اینکه دستورالعمل پروتکل‌های بهداشتی به تمامی مراکز قرآنی ابلاغ شده است، اظهار کرد: در حال حاضر 9 مؤسسه و 43 خانه قرآنی شهری و روستایی در سطح شهرستان رباط کریم فعال است.

منوچهر جلیلی

انتهای پیام
captcha