اجرای طرح «وحدت» ویژه فعالیت‌های هنری مساجد و هیئات خوزستان
کد خبر: 3908860
تاریخ انتشار : ۱۵ تير ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۸

اجرای طرح «وحدت» ویژه فعالیت‌های هنری مساجد و هیئات خوزستان

مسئول سازمان بسیج هنرمندان خوزستان از اجرای طرح حمایتی «وحدت» در راستای تقویت فعالیت‌های هنری در مساجد و هیئات استان خبر داد.

طرح حمایتی

به گزارش ایکنا از خوزستان، عادل نوروزیان، مسئول بسیج هنرمندان خوزستان، گفت: مقام معظم رهبری در سال ۶۳ در یکی از سخنرانی‌های خود می‌فرمایند: «هر ایده، اندیشه و انقلابی که در قالب هنر نگنجد، ماندنی نخواهد بود.» بیان این تعبیر و تعابیر بسیار دیگری از این دست از جانب ایشان نشان از اهمیت جایگاه هنر در اندیشه رهبری دارد و از آنجا که فلسفه ایجادی بسیج هنرمندان تقویت هنرمندان انقلابی و ترویج هنر انقلاب است، تصمیم به برنامه‌ریزی جهت اجرای طرح «وحدت» گرفتیم.

وی افزود: چون مساجد و هیئات به عنوان سنگرهای انقلاب همواره چشمه جوشان تولید نیروهای مستعد، خلاق و جهادی در عرصه‌های مختلف مورد نیاز انقلاب بوده‌اند، ما نیز در این طرح تلاش می‌کنیم تا این بار هم با کمک ائمه جماعات مساجد و مسئولان هیئات، نیروهای مستعد در حوزه هنر در مساجد و هیئات را شناسایی و حمایت کنیم تا شاید با اقدامی جهادی در حد توان به دغدغه‌های مقام معظم رهبری در عرصه هنر در استان خوزستان لبیک بگوییم.

نوروزیان عنوان کرد: آموزش تخصصی گروه‌های هنری در زمینه‌های مختلف، عقد قرارداد تولید اثر، حمایت‌های مختلف در زمینه اخذ مجوز، اختصاص تجهیزات و کمک‌های مالی از گروه‌های هنری موجود در مساجد و هیئات، تقدیر از نفرات و گروه‌های برتر هنری و ... برخی از ویژگی‌های این طرح است.

مسئول بسیج هنرمندان خوزستان افزود: اغلب فعالیت‌های حمایتی بسیج هنرمندان خوزستان برای مساجد و هیئات رایگان بوده و نیازی به پرداخت هزینه نیست. مسئولان مساجد و هیئاتی که قصد شرکت در این طرح را دارند، می‌توانند جهت ثبت‌نام تا تاریخ 30 تیرماه با شماره ۰۹۳۳۷۲۴۶۶۸۷ تماس بگیرند. 

انتهای پیام
captcha